«برنارد آرنو»، سومین ثروتمند جهان هرگونه نقش خود در مدیریت و یا برنامه ریزی شرکت ارزهای دیجیتال بلژیکی Abesix Belgique را به کلی رد کرد.
آرنو که پیشتر خبرهایی مبنی بر حضور وی پشت تیم مدیریت شرکت Abesix Belgique منتشر شده بود، طی سخنانی، هر گونه تماس با این شرکت بلژیکی فعال در زمینه ارزهای دیجیتال را منکر شد. لازم به ذکر است، پیشتر روزنامه De Tijd با انتشار خبری از حضور آرنو در صدر تیم مدیریت شرکت یاد شده خبر داده بود. این شرکت هم اکنون در زمینه مبادلات ارزی ارزهای اتریوم، بیت کوین، بیت کوین کس، لایت کوین، دوج کوین و ریپل فعالیت دارد.
بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط نشریه بلژیکی مذکور، یکی از دیگر اشخاص مهم پشت سر تیم مدیریت این شرکت بزرگ، تاجر و سرمایه دار جوان اهل بروکسل، یعنی امانوئل واترز بوده که البته این بار، مسئولین شرکت Abesix Belgique، هرگونه ارتباط خود با این شخص نیز رد کرده اند.
گفتنی است برنارد آرنو که هم اکنون با ثروتی بالغ بر ۹۶٫۶ میلیارد دلار، عنوان سومین فرد ثروتمند جهان را به خود تخصیص داده، مالک و مدیر عامل شرکت تولید کالاهای لوکس Louis Vuitton است.
البته خبرهای منتشر شده توسط رسانه ها مبنی بر ورود شرکت های بزرگ تجاری جهان به شبکه بلاک چین یا مشخصا انجام مبالات ارزی خود با بیت کوین، مطلب تازه ای نیست. پیشتر نیز رسانه ها از تلاش مشترک دو تیم LVMH و مایکروسافت آزور برای طراحی و توسعه بلاک چینی بزرگ با همکاری شرکت بزرگ بلاک چینی ConsenSys خبر داده بودند.