گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که Coincheck به صرافی های ارز دیجیتال مستقر در ژاپن GMO Coin و BitFlyer در پشتیبانی از معاملات بیسیک اتنشن توکن شرکت بریو که از ۲۱ ژوئیه شروع می شود، پیوسته است.

گفتنی است که صرافی ارز دیجیتال

BAT سیزدهمین توکن است که سرمایه گذاران پس از معرفی Qtum (QTUM) در ماه مارس می توانند از طریق این پلتفرم خرید و فروش یا معامله کنند.

سیستم پاداش دهی بریو

BAT توکن بومی مرورگر مبتنی بر حریم خصوصی بریو (Brave) است که تعداد کاربران آن در میان شیوع بیماری همه گیر ویروس کرونا به بیش از ۱۵ میلیون نفر رسیده است.

در حال حاضر، کاربران بریو در ژاپن می توانند برای نمایش تبلیغات بر روی مرورگر بریو، توکن (BAP) را به عنوان پاداش کسب کنند. با این حال، مقررات موجود در مورد ارزهای مجازی در این کشور مانع بدست آوردن توکن های BAT یا معامله امتیاز آنها به ارز فیات می شود.

علیرغم افزایش قیمت و همچنین افزایش علاقه به Compound (COMP) کوین تلگراف گزارش داد که حجم تراکنش های BAT از تاریخ ۱۹ ژوئن تاریخ ۲ ژوئیه بیشترین میزان را داشته است، به طوری که معادل ۹۳۱ میلیون دلار را تولید کرد که حتی بیشتر از اتریوم( ETH) و دای (DAI) بوده است.

در پایان لازم به ذکر است که صرافی های GMO Coin و BitFlyer که در ژاپن مستقر  می باشند، در اوایل سال جاری شروع به ارائه پشتیبانی از دارندگان توکن های BAT کردند، در حالی که پلتفرم DeFi DMM بیت کوین نیز از ۲۲ ژوئیه اجازه معاملات لوریج این کوین را می دهد.