اپلیکیشن پرداخت ارزی دیجیتال Chai کره جنوبی از آغاز همکاری با ۱۳۵۰۰ فروشگاه پذیرنده ارزهای دیجیتال در سراسر این کشور خبر داد.
بر اساس گزارش منتشر شده در نشریه کوین تلگراف در همین خصوص، قرار است این پروژه در همکاری با استارت آپ Terra و بر روی بلاک چین Terra و در جهت توسعه استفاده و پذیرش ارزهای دیجیتال در فروشگاه های زنجیره ای کره جنوبی کار خود را آغاز کند.
قرار است این پروژه تا پایان سال ۲۰۱۹ میلادی کار خود را آغاز کرده و در حال حاضر چندین فروشگاه زنجیره ای در کره جنوبی از جمله فروشگاه های تحت مدیریت شرکت BGF Retail قرار است در این پروژه مشارکت فعال داشته باشند.
گفته می شود با استفاده از سیستم پرداخت دیجیتال ارزی، مشتریان می توانند از ۵ الی ۱۰ درصد تخفیف ویژه خرید با سیستم پرداختی مذکور بهره مند شوند.
در بیانیه صادر شده از سوی شرکت Chai، هفت پلتفرم مالی مبادلاتی دیگر نیز در این پروژه شرکت داشته و مشتریان همچنین می توانند از کارت اعتباری «بیت کوین کارت» خود برای خرید های مبتنی بر ارزهای دیجیتال استفاده کنند. البته استفاده از این کارت اعتباری، از سال ۲۰۲۰ امکانپذیر بوده و در حال حاضر، این کارت اعتباری برای استفاده مشتریان قابل استفاده نیست.