مدیر بخش توسعه و تحقیق شرکت اتریوم کلاسیک از راه اندازی هارد فورک آتلانتیس این شرکت به منظور ارتقاء عملکرد و انطباق پذیری هر چه بیشتر این ارز دیجیتال با شبکه اتریوم خبر داد.
بر اساس پیام توئیتری منتشر شده در صفحه رسمی «یاز خوری»، وی با تشویق فرآیند انجام این توسعه نوشته است: با تبریک به اتریوم کلاسیک در به دست آوردن موفقیت در فعالسازی هارد فورک آتلانتیس، این اقدام یکی از بزرگترین موارد در به دست آوردن وفاق در بسیاری از موارد مربوط به سیاستگذاری ما در حوزه خوش نقش غیر متمرکز سازی و جامعه توزیعی بود.
لازم به ذکر است اتریوم کلاسیک در کنار این موفقیت، توانست پروژه مذکور را درست در موعد مقرر و از پیش تعیین شده یعنی ۱۲ الی ۱۳ سپتامبر به به نتیجه برساند.
بر اساس اعلام لابراتوار اتریوم کلاسیک، برای دستیابی به این موفقیت دوم، جلسات و نشست های متعددی برگزار شد که بر اساس آن، تیم اتریوم کلاسیک موفق شد زمانی دقیق برای راه اندازی پروژه آتلانتیس تعیین و اعلام کند.
لازم به ذکر است هارد فورک فعالسازی شده در شبکه اتریوم کلاسیک، در راستای افزایش و ارتقاء امنیت شبکه این ارز دیجیتال عمل کرده و همچنین به انظباق هر چه بیشتر اتریوم کلاسیک با اتریوم کمک خواهد کرد.
لازم به ذکر است شرکت اتریوم کلاسیک پیشتر در ماه ژوئن اعلام کرده بود که هارد فورک اتلانتیک قرار است تا تاریخ ۱۵ سپتامبر راه اندازی شود.