سرمایکس از دومین بازی تلگرامی خود که مبتنی بر مکانیز Tap to Earn است، رونمایی کرد. این بازی که در 5 لیگ طراحی شده به بازیکنانش این امکان را می‌دهد تا با افزایش امتیاز، علاوه بر ارتقا لیگ، شانس خود را برای برنده شدن یک بیت کوین 4 میلیارد تومانی نیز افزایش دهند.

نحوه بازی در «بازی‌کوین»

«بازی‌کوین»، نخستین بازی تلگرامی است که توسط سرمایکس راه‌اندازی و در 5 لیگ طراحی شده؛ شیبا، تتر، اتریوم، ساتوشی و بیت‌کوین. افراد با افزایش تعداد امتیازهای خود و انجام ماموریت‌های اجباری و البته اختیاری، می‌توانند سریع‌تر لیگ خود را ارتقا دهند.

در خلال این بازی بازیکنان می‌بایست برخی از ماموریت‌ها مانند ثبت‌نام در صرافی ارز دیجیتال سرمایکس همچنین احراز هویت را انجام دهند تا بتوانند امتیازهای جمع شده در بازی را به رمزارزهای لیست شده و قابل معامله در صرافی ارز دیجیتال سرمایکس تبدیل کنند.

بازیکنان در ابتدای شروع «بازی کوین» در لیگ شیبا قرار دارند؛ در این لیگ با انجام برخی ماموریت‌ها مانند ثبت‌نام در سرمایکس، دعوت از دوستان، انتشار پست و استوری در فضای مجازی و… می‌توانند تعداد امتیازها را افزایش داده و سریع‌تر به لیگ بعدی راه یابند.

بازیکنان با اتمام مرحله‌ای که در آن قرار دارند، می‌تواند رمزارز آن لیگ ( مانند شیبا، تتر و ..) را به همراه دو ترون به عنوان جایزه دریافت کرده و راهی لیگ بعدی شوند.

باید به این موضوع توجه داشت که تنها کلیک کردن بر صفحه تلفن همراه، لیگ بازیکنان را تغییر نمی‌دهد و انجام ماموریت‌های اجباری در هر مرحله از ضرورت‌های تغییر لیگ و رفتن به سطج بالاتر است.

نکته‌ای که در «بازی کوین» به آن توجه شده «محدودیت در تعداد کلیک روزانه» است؛ بدین معنا که هر بازیکن در طی روز تنها می‌تواند یک میلیون کلیک داشته باشد و برای بیبشتر از آن می‌بایست تا روز بعدی صبر کند.

در صفحه «Boost» کاربران می‌توانند با انجام ماموریت‌های اختیاری، وضعیت حساب کاربری خود را زودتر ارتقا دهند تا در بازی سریع‌تر پیش روند. ناگفته نماند که در این بازی، ماموریت‌های اجباری نیز وجود دارد.

صفحه «Exchange» نیز از دیگر قابلیت‌های این بازی است تا در آن هر بازیکن با پرداخت 500 هزار امتیاز، یکی از رمزارزهای موجود را به کیف پول خود وارد کند. استفاده از این قابلیت تنها سه بار در طول بازی مجاز است.

در صفحه «Profile» نیز افراد می‌توانند میزان امتیازهای خود را مدیریت کرده و یا آن‌ها را به رمزارزهای قابل معامله تبدیل کنند. لازمه انتقال رمزارزها به کیف پول، ثبت‌نام و احراز هویت است.

لازم به ذکر است که امتیازهای لازم برای به پایان رساندن هر لیگ و ورود به لیگ بالاتر به شرح زیر است؛

  • لیگ اول؛ شیبا: ۵۰۰ هزار امتیاز
  • لیگ دوم؛ تتر: ۱ میلیون امتیاز
  • لیگ سوم؛ اتریوم: ۳ میلیون امتیاز
  • لیگ چهارم؛ ساتوشی: ۶ میلیون امتیاز
  • لیگ پنجم و آخر؛ بیت‌کوین: ۱۰ میلیون امتیاز

 

امکان تبدیل امتیاز به رمزارزهای قابل معامله

یکی از ویژگی‌های مهم این بازی، تبدیل امتیازها به رمزارزهای قابل معامله و دریافت آن‌ها از صرافی سرمایکس است. بدین معنا که در طول بازی به هر بازیکن سه بار فرصت داده می‌شود که امتیازهای کسب شده در طول بازی (که هر کدام بر مبنای رمزارز است) را به حساب کاربری خود وارد کرده و در آن شارژ کند.

برای این کار می‌بایست مراحل ثبت‌نام و احراز هویت در صرافی آنلاین سرمایکس صورت پذیرفته باشد تا به‌واسطه آن شارژ کیف پول داخلی افراد مقدور باشد.

امکانات نهفته در «بازی کوین»

با کسب امتیاز از «بازی کوین» سرمایکس و تبدیل آن به ارزهای دیجیتال قابل معامله، بازیکنان وارد بازار ارزهای دیجیتال شده و می‌توانند با آن‌ها از سرویس‌ها و خدماتی که در این بازار به افراد ارائه می‌شود، بهره‌مند شوند.

امکان حضور در بازار معاملات حرفه‌ای و OTC یا بازار معامله با واسطه از جمله مواردی است که افراد امکان بهره‌مندی از آن را خواهند داشت.

البته استفاده از امتیازهای کسب شده و رمزارزهای دریافتی در «بازی کوین» محدود به «معامله» آن‌ها نمی‌‎شود و افراد می‌توانند آن‌ها را سرمایه‌گذاری کرده و درآمد مطمئن و پایداری کسب کنند. با باکس سرمایکس این قابلیت برای دارندگان ارزهای دیجیتال دریافتی در بازی مانند تتر و ترون ایجاد شده که با سرمایه‌گذاری آن‌ها در قالب طرح‌های متنوع، از آن‌ها نیز درآمدزایی کنند.