کاربران سلسیوس ( Celsius ) هم اکنون می توانند تتر گلد (Tether Gold) را از طریق کارت های اعتباری و کارت های بدهی با حداقل مبلغ خرید ۵۰ دلار خریداری کنند.
شبکه سلسیوس با فراهم کردن امکان خرید ارزهای دیجیتال بیشتر با کارت های اعتباری و کارت های بدهی برای کاربران خود، همکاری اش را با ارائه دهنده پرداخت های فیات به ارز دیجیتال

سلسیوس، یک سرمایه گذاری بزرگ وام دهنده ارز دیجیتال، اکنون به کاربران خود این امکان را می دهد تا با استفاده از کارت های بدهی و کارت های اعتباری، استیبل کوین تتر گلد (XAUT) با پشتوانه طلا را خریداری کنند. سلسیوس با اعلام این خبر عنوان کرد که حداقل مبلغ خرید برای XAUT حدود ۵۰ دلار است، در حالی که نرخ سود سالانه حساب ها ۴ درصد است.

انتخاب تتر گلد برای سپرده گذاری در برنامه سلسیوس در اوایل ماه مه

در کنار Tether Gold، ادغام جدید با Simplex خرید با کارت های اعتباری و کارت های بدهی را برای توکن بومی شرکت یعنی سلسیوس (CEL) نیز باز می کند. طبق اعلام این شرکت، کاربران سلیوس می توانند در CEL با ۲۵ ارز دیجیتال مجازی مختلف با نرخ حداکثر ۳۰ درصد سود، کسب کنند.

این ویژگی جدید اندکی بعد از آنکه سلسیوس برای اولین بار تتر گلد را در برنامه تلفن همراه خود لیست کرد، ارائه می شود. در تاریخ ۵ ماه مه، سلسیوس XAUT را برای واریز در Celsius app، عرضه کرد و به کاربران این امکان را داد که ۳ درصد از سالانه را بدست آورند. ظاهراً سلسیوس یکی از معدود شرکت های جهانی است که با خرید از طریق کارت اعتباری و کارت های بدهی می تواند سود سپرده های تتر گلد را کسب کند.

کاربران سلسیوس همچنین می توانند بیت کوین و اتریوم را از طریق کارت های اعتباری و کارت های بدهی خریداری کنند

تتر گلد و CEL تنها ارزهای دیجیتالی نیستند که از طریق کارت های اعتباری و کارت های بدهی در شبکه سلسیوس قابل خریداری هستند. در فوریه سال ۲۰۲۰، سلسیوس از طریق مشارکت با Simplex خریدهای ارز دیجیتال درون برنامه را راه اندازی کرد و امکان خرید بیت کوین (BTC) و اتر (ETH) را از طریق کارت های اعتباری یا بدهی فراهم کرد. این ویژگی، درست همانند سایر ادغام های شرکت Simplex با شرکت های بزرگ ارز دیجیتال مانند بایننس و هیوبی، از صادرکنندگان کارت اعتباری مانند ویزا و مسترکارت پشتیبانی می کند.

تتر گلد یکی از استیبل کوین هایی است که توسط شرکت بزرگ ارز دیجیتال تتر در کنار استیبل کوین بحث برانگیز USDT راه اندازی شده است. این استیبل کوین که پشتوانه اش طلا می باشد، در ژانویه سال ۲۰۲۰ راه اندازی شد و بعدا در لیست صرافی بیتفینکس که وابسته به شرکت تتر می باشد، قرار گرفت. در ماه مارس بیتفینکس، تتر گلد را برای معاملات قراردادهای آتی خود معرفی کرد.