گزارش های منتشر شده حاکی از آن است که جن سیمونز (Gene Simmons)، نوازنده بوسه آهنگ، بار دیگر به توییتر رفت تا ادعا کند که اکنون در کاردانو سرمایه گذاری کرده است. بر اساس این گزارشها، وی اخیرا، از سرمایه گذاری شش رقمی بر روی کاردانو (ADA) خبر داده است.

سیمونز در توییتر عنوان کرد که ۳۰۰۰۰ دلار ADA خریده است. این ستاره راک ضمن تأکید بر اینکه او تحلیل گر امور مالی نیست، عنوان کرد که می خواهد پروژه هایی را که به آنها اعتقاد دارد به اشتراک بگذارد و قطعاً پیشنهاد نمی کند شخص دیگری ADA بخرد. وی در این باره عنوان کرد:

چارلز هاسکینسون (Charles Hoskinson)، بنیان گذار کاردانو و یکی از بنیانگذا ان اتریوم، از حضور سیمونز در انجمن ADA استقبال کرد و از وی دعوت کرد تا در صورت نیاز به پشتیبانی از طریق پیام خصوصی با وی تماس بگیرد.

سیمونز با برخی از پیروان خود ارتباط برقرار کرد و در مورد محل خرید این توکن به آنها مشاوره داد و این توکن را به خاطر افزایش قیمت به آنها پیشنهاد کرد.

جن سیمونز پس از اعلام حمایت خود از بیت کوین در اوج بازار گاوی ۲۰۱۷، از رادار ارز رمزپایه خارج شد، اما در ابتدای این ماه پس از ادعای سرمایه گذاری بر روی Dogecoin مجدا به این فضا بازگشت.

در هفته گذشته، او همچنین از سرمایه گذاری های خود بر روی بیت کوین (BTC) که هفت ماه پیش انجام داده بود، اتر (ETH) به ارزش ۳۰۰۰۰۰ دلار که هنگام خرید فقط ۳۰۰ دلار بود و ۳۰۰۰۰۰ دلار بایننس کوین (BNB) اطلاع رسانی کرد.

به نظر می رسد برخی از جامعه ارز رمزپایه نسبت به علاقه تازه سیمونز به کاردانو بسیار بدبین هستند تا جایی که یک کاربر توییتر در پاسخ به این حرکت عنوان کرد: ” چه اتفاقی برای دوج کوین افتاده است؟ این کوین چند روز پیش مورد علاقه شما نبود؟ “

این کاربر توئیتر از توصیف اخیر سیمونز در مورد ADA به عنوان یک کوین مقرون به صرفه تر از بیت کوین برای افراد عادی ارزشی قائل نشد و نوشت: “نه به شت کوین های جن”. وی در ادامه عنوان کرد:

“جن خوب است، او می تواند قمار کند. بیشتر افراد فقیر هستند و باید بر روی بیت کوین سرمایه گذاری کنند، اما ۵۰ هزار را غیرقابل قبول می دانند.”