جدیدترین ارزهای دیجیتال در سرمایکس

جدیدترین ارزهای دیجیتال در سرمایکس
جدید ترین ارز های دیجیتال

لیست ارزهای پشتیبانی شده صرافی سرمایکس به طور مداوم و هفتگی در حال افزایش است و هفته گذشته، ۱۹ ارز جدید به بازار اضافه شده اند که لیست کامل آنها در ادامه آورده شده است:

SFUND, CFG, VRA, STG, TLOS, SOS, LON, VR, SOLVE, SOV, REAP, QRDO, MAP, HYDRA, AERGO, DERO, BLOK, RFOX, NIMAIOZ, CUDOS, DPR, MLK, RMRK, SUKU, VEGA, XCAD, NIM

با بیش از ۴۷۰ ارزدیجیتال پشتیبانی شده، کاربران صرافی سرمایکس در حال حاضر یکی از متنوع ترین بازارهای خرید و فروش رمزارز را در اختیار دارند. در ادامه می خواهیم ۵ تا از بهترین ارزهای اضافه شده طی هفته گذشته را بررسی کنیم.

برخی از ارزهای جدید اضافه شده به سرمایکس

سیدیفای فاند | Seedify.fund

نماد اختصاری: SFUND

رتبه بازار: ۲۶۵

ارزش بازار: ۹۸,۹۳۳,۷۹۸ دلار

سیدیفای فاند یک بلاک چین متمرکز بر بازی است که به توسعه دهندگان پروژه ها بودجه می دهد و در ساخت، توسعه و عرضه بازی ها به آنها کمک و مشارکت می کند. اکوسیستم سیدیفای فاند همچنین دارای بازار و خدمات NFT است که به عنوان ابزاری برای توسعه دهندگان نیز عمل می کند.

توکن این شبکه به نام SFUND، دارندگان را قادر می‌سازد تا توکن‌های خود را به اشتراک بگذارند و پاداش دریافت کنند و علاوه بر آن از طریق خرید پروژه ها و دسترسی های خصوصی و پیشنهادهای اولیه بازی، زودتر از دیگران و عرضه عمومی به پروژه‌های بازی های باکیفیت بلاک چینی دسترسی پیدا کنند. از این توکن برای فعالیت های دیگری در این شبکه مانند شرکت در عرضه های اولیه مختلف متاورسی و NFT نیز می توان استفاده کرد.

هم اکنون امکان معاملات و خرید و فروش سریع و آسان Seedify.fund (SFUND)، با بهترین قیمت در صرافی سرمایکس امکان پذیر شده است.

سانتریفیوژ | CentrifugeCentrifuge 

نماد اختصاری: CFG

رتبه بازار: ۲۸۲

ارزش بازار: ۹۴,۶۸۸,۶۷۲ دلار

سنتریفیوژ یک پروتکل غیرمتمرکز تامین مالی است و دارای های مالی غیرمتمرکز (DeFi) را به دارایی های دنیای واقعی (RWA) متصل می کند و در تلاش است تا هزینه های شرکت های کوچک را کاهش دهد و منبع درآمد پایداری را برای سرمایه گذاران فراهم کند. هدف اصلی این پروژه، ایجاد سودهایی است که به دارایی‌های رمزارز بی‌ثبات مرتبط نباشد.

سنتریفیوژ دارایی های دنیای واقعی مانند فاکتورها، املاک و مستغلات و حق امتیازها را با امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) مرتبط می کند و برای همه جامعه شبکه نقدینگی فراهم می کند. در این شبکه از توکن های CFG برای درآمد و پاداش سرمایه گذاران استفاده می شود.

هم اکنون امکان معاملات و خرید و فروش سریع و آسان Centrifuge (CFG)، با بهترین قیمت در صرافی سرمایکس امکان پذیر شده است.

وراسیتی | Verasity

نماد اختصاری: VRA

رتبه بازار: ۳۶۱

ارزش بازار: ۶۱,۴۸۵,۷۳۰ دلار

وراسیتی یک پلتفرم اشتراک گذاری ویدیوی است که هدف آن ایجاد یک سیستم منصفانه با کسب درآمد برای سازندگان و تولید کنندگان محتوا و با کاهش هزینه های تبلیغاتی برای تبلیغ کنندگان است. از جمله خدمات این شبکه، ایجاد سرویس veraesports است که به عنوان یک سرویس استریم حرفه ای بازی ها و ورزش های الکترونیکی فعالیت می کند.

سرویس های دیگری مانند Verasity.tv در این پلتفرم قرار دارند که تمام فعالیت های آنها مرتبط با ویدیو و استریم است. از توکن VRA در این شبکه برای پاداش به تولید کنندگان محتوا و سیستم پرداختی برای تبلیغ کنندگان استفاده می شود. وراسیتی همچنین برای جذب مخاطب و افزایش بینندگان توکن های VRA را به کاربران پلتفرم پاداش می دهد.

هم اکنون امکان معاملات و خرید و فروش سریع و آسان Verasity (VRA)، با بهترین قیمت در صرافی سرمایکس امکان پذیر شده است.

بلاک توپیا | Bloktopia

نماد اختصاری: BLOK

رتبه بازار: ۴۵۳

ارزش بازار: ۴۲,۲۶۳,۵۷۰ دلار

بلاکتوپیا یک متاورس غیرمتمرکز است که در شبکه پالی گان ساخته شده است و پشتیبانی می شود. بلاکتوپیا در واقع یک آسمان خراش واقعیت مجازی است که ۲۱ طبقه دارد و به عنوان یک مرکز برای دسترسی کاربران به اطلاعات رمزنگاری شده و محتوای همه جانبه در یک مکان عمل می کند. کاربران این متاورس می توانند از بلاکتوپیا برای آموزش استفاده کنند، با داشتن املاک مجازی کسب درآمد داشته باشند، بازی کنند و حتی شبکه بسازند. علاوه بر این، تبلیغ‌کنندگان و حامیان مالی می‌توانند با کمک NFT از پایگاه کاربری این پلتفرم کسب درآمد داشته باشند.

توکن BLOK در این متاورس در بخش های مختلفی مانند استفاده به عنوان پرداخت هزینه توسط تبلیغ کنندگان، استفاده در بازی ها و خرید آیتم ها و خدمات متاورسی استفاده شود.

هم اکنون امکان معاملات و خرید و فروش سریع و آسان Bloktopia (BLOK)، با بهترین قیمت در صرافی سرمایکس امکان پذیر شده است.

اوپن دائو | OpenDAO

OpenDAO

نماد اختصاری: SOS

رتبه بازار: ۵۰۲

ارزش بازار: ۳۳,۱۲۸,۴۵۴ دلار

هدف اوپن دائو فعالیت به عنوان توکن متاورسی و یک دارایی مرکزی برای متاورس و وب ۳ است. SOS، توکن این شبکه برای ایجاد NFT، معاملات NFT و به عنوان توکن حاکمیتی در بازی ها و پروژه ها قابل استفاده است.

علاوه بر کمک به جوامع NFT برای دستیابی به اهداف خود، تمرکز اصلی اوپن دائو حمایت از هنرمندان نوظهور و انتشار کارهای آنها است. این پروژه همچنان در مرحله توسعه است و این پلتفرم حول نماد SOS و پاداش هایی که به ارمغان می آورد متمرکز است.

اوپن دائو در تلاش است تا بزرگترین سازمان خودگردان غیرمتمرکز (DAO) را در فضای وب ۳ و NFT بسازد و اکوسیستمی را راه اندازی کند که به توسعه دهندگان کمک های مالی ارائه می دهد. از جمله برنامه های این پلتفرم می توانیم به SOSMarket و SOS Chain اشاره کنیم.

هم اکنون امکان معاملات و خرید و فروش سریع و آسان OpenDAO (SOS)، با بهترین قیمت در صرافی ارز دیجیتال سرمایکس امکان پذیر شده است.

 

مطالب مرتبط

نظرات کاربران

بخش های ضروری علامت گذاری شده اند *