به گزارش ارزجو و به نقل از پایگاه خبری کریپتوکارنسی، بالاخره TRX بعد از راه اندازی Test Net ترون

بنیان گذار ترون، Justin Sun، نتیجه ی موفقیت آمیز راه اندازی Test Net را در اکانت شخصی توئیتر خود منتشر نموده است.

“سه روز زمان برد تا ترون، ۱۲۶ Node را در ۵ قاره جهان راه اندازی نماید. ایالات متحده با ۵۰ Node رتبه اول است. کشور های چین، اسپانیا، ویتنام، آلمان، هند و انگلستان نیز عملکرد خوبی داشته اند. به Test Net خوش آمدید.”

همچنین با انتشار یک ویدیوی ۱ دقیقه ای به معرفی ترون و موفقیت های آن در ۶۰ ثانیه پرداخت.

Main Net ترون نیز مقرر است در تاریخ ۳۱ ماه مه سال جاری نیز ارائه شود و در زمان نگارش این مقاله ارز TRX با قیمت ۰٫۰۳۳ دلار و با رشد ۶٫۸۳% در طی ۲۴ ساعت مبادله می شود.

چشم انتظاری برای Test Net ترون بالاخره پایان یافت

بنیان گذار ترون توسط Periscope توئیتر راه اندازی Test Net را اعلام نمود که قدمی بزرگ در نقشه راه  ترون محسوب می شود. همچنین تیم ترون این خبر را روی Time Square منتشر نمود.

بنیاد ترون در تلاش برای تبدیل شدن به یک پلتفرم غیر متمرکز محتوای سرگرم کننده بلاکچینی است. این بنیاد امید دارد با این هدف جاه طلبانه به بستری برای اینترنت کاملا غیر متمرکز بدل شود. تیم درونی به دنبال قدرتمند کردن این خلق بزرگ (اینترنت) است.

مانند بسیاری از پلتفرم های عظیم که روزانه با آنها سروکار داریم، “یوتوب” به عنوان مثال، محتوا سازان این پلتفرم ها همچون ستارگان یوتوب، تعیین کننده ی میزان درآمدشان از پلتفرم نیستند. با این که این هدف به نظر بسیار جاه طلبانه می نماید و سال ها تکامل آن زمان خواهد برد، مدیران ترون با یافتن پروژه های پسا ICO در اولویت بهترین توسعه دهندگان، موفق به جامه عمل پوشاندن به این امر شده اند.

گلایه هایی از جانب سرمایه گذاران مبنی بر کندی پیشرفت پروژه دیده می شود؛ مخصوصا که بیشتر سرمایه گذاران TRX را در اوایل ژانویه، که انفجار قیمتی اش رخ داد، خریداری نموده اند. اکثر سرمایه گذارانی که در اواخر ۲۰۱۷ اقدام به خرید آلتکوین ها کرده اند، تحقیقی در مورد پروژه یا نقشه راه آنها ننموده اند.

وقتی بازار در اواسط ژانویه شروع به اصلاح قیمت نمود و افت اتفاق افتاد، بسیاری شروع به گشتن دلیل آن کردند و “فروش از سر ترس” (Panic Sell) به جان بیشتر آنها افتاد.

راه اندازی Test Net برای ترون یک شروع کلیدی و قدمی مثبت برای تیمش است. قسمت اعظم بازار در اصلاح قیمتی است ولی به نظر می رسد ترون سرجای خود بازگشته است.

قیمت رمزارز TRX

از شروع صعود در هفته گذشته تا کنون ترون حدود ۷۵% رشد داشته استبا این وجود به نظر می رسد تعداد زیادی از سرمایه گذاران سود مورد نظر را گرفته و اقدام به فروش نموده اند که موجب افت کنونی شده است.

هم اکنون، در حین نگارش این متن، ترون با قیمت ۰٫۰۳۷ دلار به ازای هر واحد معامله شده و طی ۲۴ ساعت ۱۰٫۴۴% افت داشته است. با این که نظر به رکورد حدود ۳۰ سنت این ارز در ژانویه، بسیاری از قیمت کنونی ناراضی اند، اما با توجه به این که ترون اکنون فقط یک پروژه Test Net است، قیمت کنونی ارزش واقعی این ارز نمی باشد.

این ماجرا برای تمام ارز هایی که در اولین مراحل ظهور خود هستند صدق می کند؛ از آنجا که توسعه ی کامل این کوین های نسل سوم ممکن است سال ها به درازا بکشد، راه زیادی مانده؛ پس HODL!