لیست ارزهای پشتیبانی شده صرافی سرمایکس به طور مداوم و هفتگی در حال افزایش است و هفته گذشته، ۵ ارز جدید به بازار اضافه شده اند که لیست کامل آنها در ادامه آورده شده است:

KP3R, FORTH, OOKI, CEUR, IHC

با اضافه شدن این ارزهای جدید، لیست ارزهای پشتیبانی شده سرمایکس از ۵۲۳ ارز عبور کرده است و یکی از بزرگترین بازارهای رمزارز هم اکنون در اختیار کاربران است. در ادامه می خواهیم این ۵ ارز اضافه شده طی هفته گذشته را بررسی کنیم.

لیست ارزهای جدید اضافه شده به سرمایکس

گاورننس توکن آمپل فورت | Ampleforth Governance Token

نماد اختصاری: FORTH

رتبه بازار: ۲۹۷

ارزش بازار: ۷۳,۹۴۲,۰۶۷ دلار

پروتکل و اکوسیستم Ampleforth یک زیرساخت مالی غیرمتمرکز است که هدف آن نوآوری در پول و مبادلات مالی است. این پروتکل در تلاش است تا با استفاده از جدیدترین تکنولوژی ها، اقتصاد دیجیتال جدید را توسعه دهد و پشتیبانی کند. توکن FORTH توکن حاکمیتی است که وظیفه نظارت پروتکل را برعهده دارد و در کنار توکن اصلی این پروتکل یعنی AMPL فعالیت می کند.

یورو سلو | Celo Euro

Celo Euro

نماد اختصاری: CEUR

رتبه بازار: ۴۶۲

ارزش بازار: ۳۳,۴۶۵,۰۳۰ دلار

سلو یورو یک استیبل کوین است که نسبت ۱ به ۱ خود را با یورو حفظ می کند و به کمک آن کاربران می توانند معادل یورو را به شکلی سریع تر، ارزان تر و راحت تر توسط گوشی هوشمند خود منتقل کنند. مانند دلار سلو (cUSD)، یورو سلو نیز توسط چندین دارایی مختلف از جمله بیت کوین و اتریوم پشتیبانی می شود.

کیپ‌۳آر وی۱ | Keep3rV1

نماد اختصاری: KP3R

رتبه بازار: ۵۶۸

ارزش بازار: ۲۲,۸۷۰,۴۳۹ دلار

کیپ‌۳آر وی۱ یک پلتفرم غیرمتمرکز است که برای تسهیل هماهنگی بین پروژه های نیازمند منابع و کسانی که می توانند این منابع و خدمات را ارائه کنند ایجاد شده است. این پلتفرم از توکن KP3R بر بستر شبکه ERC-20 برای مدیریت و ارائه پاداش به فعالان و ارائه دهنده خدمات این پروتکل استفاده می کند.

اوکی پروتکل | Ooki Protocol

نماد اختصاری: OOKI

رتبه بازار: ۵۸۷

ارزش بازار: ۲۱,۴۷۷,۸۱۹ دلار

اوکی یک پلتفرم جامع پیرامون خدمات مالی مختلف از جمله وام و قرض و معاملات مارجین به شکل کاملا غیرمتمرکز است. اوکی پروتکل وام دهندگان، وام گیرندگان و معامله گران را قادر می سازد تا در چندین بلاک چین تعامل داشته باشند. اوکی یک پروژه کاملاً غیرمتمرکز است که توسط جامعه با توکن حاکمیتی OOKI اداره می شود.

اینفلاشن هدگینگ کوین | Inflation Hedging Coin

نماد اختصاری: IHC

رتبه بازار: ۶۸۰

ارزش بازار: ۱۴,۱۶۷,۹۸۸ دلار

اینفلاشن هدگینگ کوین به عنوان یک پلتفرم تامین مالی غیرمتمرکز با هدف مبارزه با تورم در سال ۲۰۲۱ آغاز به کار کرد. توکن بومی آن IHC نام دارد که با توکن سوزی مداوم توسط چندین پروتکل توکن سوزی، ارزش خود را افزایش می دهد. این پروژه همچنین دارای کیف پول بلاک چینی، صرافی ارزدیجیتال، بخش سرمایه گذاری و پروتکل DAO است که تمام آنها از IHC حمایت می کنند.