قیمت هر توکن همستر کامبت پس از لیست شدن در صرافی‌های بزرگ و سرمایکس، به روند نزولی خود پایان داده و امروز، 30 مهر نسبت به هفته گذشته افزایشی یک تومانی داشته و به 257 تومان رسیده است.

همستر کامبت، مهمترین توکن و خبر این روزهای بازار ارزهای دیجیتال است که از 5 مهر ماه 1403 لیست شده و انتظار می‌رود حدود 300 میلیون نفر در صدد باشند آن را معامله کنند.

قیمت همستر کامبت امروز 30 مهر

  • کوین کدس (CoinCodex)؛ قیمت هر توکن همستر کامبت در این صرافی حدود  0.0044 دلار است که بیشترین رقم ده روز اخیر در این صرافی بوده است.
  • بیت گیت (Bitget)؛ هر توکن همستر کامبت را حدود 0.00125 دلار قیمت‌گذاری کرده بود.
  • گیت آی او (Gate.io)؛ نوسان قیمتی در این صرافی ارز دیجیتال بالاتر از سایرین است و قیمت در تاریخ 21 مهرماه حدود 0.000012 دلار عنوان شده است.
  • کوکوین (Kucoin)؛ توکن‌های این بازی را با قیمت 0.0404 دلار لیست کرده است.

 

نمودار قیمتی همستر

پیش‌بینی قیمت همستر کامبت

قیمت توکن‌های بازی تلگرامی همستر کامبت در برخی صرافی‌های بزرگ ( البته در بازار پیش عرضه) نوسانات زیادی را تجربه کرده البته به نظر می‌رسد این امر طبیعی است چرا که قیمت‌ها وابسته به میزان درخواست فروش و یا خرید توکن‌های این بازی هستند و با افزایش حجم ثبت درخواست‌های خرید، قیمت نیز افزایش می‌یابد.
پیش‌بینی‌ها حاکی از آن است که قیمت هر توکن این بازی پس از عرضه رسمی و لیست شدنش، کاهش می‌یابد. این پیش‌بینی در حالی است که پیش‌تر اعلام شده بود قیمت هر توکن این بازی پس از عرضه رسمی بین 1 تا 10 سنت خواهد بود. 

تاریخچه همستر کامبت

همستر کامبت، یکی از مهمترین ایردراپ‌های تلگرامی بوده که در مدت زمان حضورش در بازار توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند و هر چه به تاریخ لیست شدنش، نزدیکتر می‌شود، گمانه‌زنی‌ها در خصوص قیمت هر توکن این بازی نیز بیشتر می‌شود.

همستر کامبت یکی از پروژه‌های گروه تلگرام است که پس از نات کوین و داگز توانست جامعه هدف بزرگتری را برای خود ایجاد کند. این بازی که بر مبنای مکانیزم Tap to Earn است و توانست افراد زیادی را به خود جذب کند. افراد می‌توانند از طریق ضربه زدن بر گوشی تلفن همراه و انجام ماموریت‌های مشخص، امتیازهای خود را افزایش دهند.
این بازی توانست بیش از 800 میلیون کاربر از سراسر جهان را به خود جذب کند. البته که تمام این کاربران نمی‌توانند توکن‌های خود را در بازارهای پیش عرضه، معامله کنند و یا پس از لیست شدن، آن‌ها را به فروش برسانند. 

چندی پیش تیم توسعه دهنده این ایردراپ، ضمن بررسی تعداد توکن‌هایی که هر بازیکن می‌تواند دریافت کند، اقدام به حذف برخی کاربران کردند. چرا که معتقد بود آن‌ها با اقدامات دیگری توکن‌های بیشتری دریافت کردند.

‌قیمت همستر کامبت در بازار پیش‌عرضه

بازار ارزهای دیجیتال طی یک ماه اخیر اتفاقات جالبی را پشت سر گذاشت؛ توکن داگز Dogs و کتی Cati که هر دو جزو بازی‌های تلگرامی بوده‌اند، لیست شدند و کاربرانشان توانستند توکن‌های خود را در صرافی‌ها معامله کنند.
در حال حاضر نیز شمارش معکوس برای لیست شدن پرطرفدارترین بازی تلگرامی، همستر کامبت در حال به اتمام رسیدن است.
شاید همستر کامبت یکی از مهمترین تجربه‌های تیم تلگرام برای راه‌اندازی و توسعه بازی‌های ضربه‌ای بر حسب مکانیزم Tap to Earn باشد که توانست در مدت کوتاهی، توجهات را به خود جذب کند.

نوسان قیمت همستر کامبت در بازار پیش‌عرضه

پیش‌بینی و تحلیل قیمت توکن‌های همستر کامبت دشوار است، مهمترین دلیل آن نیز تعداد افرادی است که این توکن‌ها را در اختیار دارند. برخی بر این باورند پس از لیست شدن این توکن در صرافی‌ها، امکان تعدیل بیشتر قیمت آن نیز وجود دارد.
در حال حاضر قیمت هر توکن این بازی و پیش از لیست شدن بین 1 تا 10 سنت قیمت‌گذاری شده است.

بهترین راه برای خرید و فروش همستر کامبت

بهترین راه خرید توکن‌های بازی همستر کامبت، صرافی‌هایی است که آن را در بازار پیش‌عرضه خود، ارائه می‌دهند. در واقع کاربران با ایجاد سفارش خرید و یا فروش به قیمت دلخواه، می‌توانند توکن‌های دریافتی از بازی را معامله کنند.

بسیاری از صرافی‌های داخلی و خارجی با ایجاد بستر بازار پیش‌عرضه، توانستند علاقمندان این بازی را به سمت بازار ارزهای دیجیتال، جذب کنند.
برای این کار لازم است توکن‌های دریافتی را در کیف پول تون کیپر ذخیره کرده و این کیف پول را به یکی از صرافی‌ها با بازار پیش‌عرضه متصل کنید.