بانک گردشگری بر صنعت گردشگری و در صرف منابع به‌ صورت تخصصی، با تکیه بر حوزه گسترده صنعت گردشگری عمل خواهد کرد و در پی آن است که سهم قابل‌ملاحظه‌ای از فعالیت‌های اعتباری و مالی در ایران را از طریق رقابت سالم با سایر بانک‌ها و مؤسسات اعتباری دولتی و خصوصی کشور، کاهش هزینه‌ها و ارایه محصولات و خدمات مالی و اعتباری جدید کسب کند. هدف بانک گردشگری تبدیل‌شدن به موقعیت رهبری در بازار، از طریق عرضه محصولات نوین مالی و اعتباری‌ است که دارای کیفیت مطلوب و قیمت‌گذاری مناسب باشند.
بانک گردشگری در خصوص فعال سازی رمز پویا کارت اعلام کرده است که مشتریانش می توانند از طریق اینترنت بانک و یا موبایل بانک خود رمز پویا کارت خود را فعال نمایند. درحال حاضر امکان دریافت رمز پویا کارت فقط از طریق موبایل بانک گردشگری میسر می باشد،در غیر این صورت می بایست برای دریافت رمز پویا به شعب بانک جهت تایید صریح شماره همراه خود مراجعه فرمایید. در روش حضوری لازم است مشتریان محترم ضمن مراجعه به هریک از شعب بانک گردشگری اقدام به تکمیل فرم تایید صریح شماره تلفن همراه خود نمایند.

و در روش غیر حضوری مشتریان از طریق اینترنت بانک گردشگری می توانند نسبت به تایید صریح شماره موبایل خود اقدام نمایند که به زودی روش انجام آن اطلاع رسانی خواهد شد.