کیف پول Cashpay با هدف ترویج فرهنگ استفاده از رمزارز ها برای خرید های اینترنتی، در روز ۲ ژوئن به صورت آزمایشی برای سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه شد. با استفاده از این والت می توانید از فروشگاه های اینترنتی با استفاده از بیت کوین کش خرید کنید.

پرداخت خرید های اینترنتی با بیت کوین کش

این کیف پول به طور اختصاصی با بیت کوین کش کار می کند و به جز آن نمی توانید رمزارز دیگری در آن ذخیره کنید. اما این والت، برای اولین بار در جهان، یک ویژگی منحصر به فرد را ارائه می دهد: خرید مستقیم از تمام سایت های اینترنتی، فروشگاه های آنلاین و درگاه های پرداختی که از سیستم های سنتی تر ویزا و … استفاده می کنند.

درست خواندید، با این کیف پول می توانید پرداخت های اینترنتی در تمام فروشگاه های آنلاین را به جای دلار، یورو و … با بیت کوین کش پرداخت کنید.

بیشتر بخوانید:

مقایسه سرعت پذیرش بیت کوین و بیت کوین کش از نقطه نظر Roger Ver

آنچه باید در مورد بیتکوین-کش (Bitcoin Cash, BCC) بدانید!

 

image001 4 با Cashpay از تمام فروشگاه های اینترنتی با بیت کوین کش خرید کنید
Cashpay Logo/source

تاریخچه توسعه و عرضه کیف پول Cashpay

تیم توسعه دهنده این کیف پول، Cryptonize.it است که خود نیز به مانند یک فروشگاه اینترنتی، محصولات مختلف قابل خریداری با بیت کوین کش را فهرست کرده است. این سایت به منظور تسهیل بیشتر خرید با رمزارز ها از فروشگاه های اینترنتی، کیف پولی را مختص این کار با بیت کوین کش توسعه داده است.

این کیف پول که نسخه آزمایشی آن هفته پیش عرضه شد، ابتدا در توییتر و انجمن های مربوط به BCH در سایت reddit معرفی شد. علاوه بر ویژگی خرید مستقیم اینترنتی، یکی دیگر از ویژگی های این کیف پول، اهداء مستقیم  بیت کوین کش به خیریه های مختلف پذیرنده رمزارز (مانند @eatBCH) می باشد.

امکانات کیف پول Cashpay

یکی از بنیان گذاران این کیف پول، اخیرا در مصاحبه ای گفت: “بسیار مفتخر هستیم که اولین کیف پولی را عرضه می کنیم که نه تنها با چند کلیک کمک به خیریه ها را بسیار آسان تر می کند، بلکه گام بزرگی در جهت سهولت استفاده از رمزارز ها برای تمامی خرید های آنلاین در سراسر شبکه اینترنت می باشد.

با استفاده از این کیف پول می توانید هر محصولی را از هر فروشگاه اینترنتی معتبر که بخواهید، با بیت کوین کش خریداری کنید.”

بیشتر بخوانید: افزایش مشتریان “بیت کوین کش” با شروع فصل بهار

ویژگی منحصر به فرد Spend & Replace

یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد این کیف پول، ویژگی Spend & Replace است. اگر شما کاربر تایید شده ی صرافی Coinbase باشید، می توانید کیف پول Cashpay خود را به آن متصل کرده و در صورتی که در حساب Coinbase شما ارز کافی موجود باشد (دلار، یورو و …)، به طور خودکار بیت کوین کش های خرج شده شما مجددا خریداری شده و در کیف پول تان جایگزین می گردند.

به عبارت دیگر با این روش، ترس خرج کردن رمزارز ها به دلیل احتمال افزایش قیمت شدید آن ها از بین می رود. همین امر می تواند مشوق بسیار قوی ای برای راضی کردن افراد به خرج بیت کوین کش های خود باشد.

image003 2 با Cashpay از تمام فروشگاه های اینترنتی با بیت کوین کش خرید کنید
صفحه اصلی کیف پول Cashpay، نسخه اندروید/source

هم اکنون نسخه آزمایشی کیف پول Cashpay برای اندروید و iOS قابل دریافت است

سازندگان این کیف پول اذعان داشته اند که هدف آن ها در این نسخه آزمایشی، ایجاد یک رابط کاربری بسیار آسان، برای دریافت، ذخیره، ارسال و خرید با بیت کوین کش بوده است.

علاوه بر این اپلیکیشن، توسعه دهندگان این اپلیکیشن یک ویدیوی آموزشی نیز به منظور آشنایی کاربران با طرز کار این نرم افزار ساخته اند و در این ویدیو نشان می دهند که چگونه می توانید هر کالایی را در اینترنت توسط این کیف پول، با بیت کوین کش خریداری نمایید. در پایین این مقاله می توانید این ویدیو را مشاهده کنید.

توسعه دهندگان این کیف پول مژده داده اند که این نسخه، تنها یک نسخه آزمایشی بوده و امکانات بسیار هیجان انگیز تری نیز در دست توسعه است.

image005 با Cashpay از تمام فروشگاه های اینترنتی با بیت کوین کش خرید کنید
source/نمایی از صفحات مختلف کیف پول Cashpay

امنیت نسخه آزمایشی کیف پول Cashpay

هشدار: به توصیه توسعه دهندگان این کیف پول، از آنجا که این اپلیکیشن یک نسخه آزمایشی است، بهتر است مبالغ زیادی را در آن نگهداری نکنید و تنها برای پرداخت خرید های اینترنتی خود از آن استفاده کنید.

البته این کیف پول از امنیت بالایی برخودار است و تمام کلید های خصوصی شما را تنها در حافظه تلفن همراه شما ذخیره می کند، ولی به دلیل آزمایشی بودن بهتر است جوانب احتیاط را رعایت کنید.

در حال حاضر نیز این نرم افزار متن باز نیست، ولی در آینده نزدیک سورس آن به صورت عمومی در اختیار توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.

نظر شما درباره کیف پول Cashpay چیست؟ نظرات خود را در کامنت ها با ما در میان بگذارید

مشاهده ویدیوی آموزش خرید از تمام فروشگاه های اینترنتی با بیت کوین کش، توسط اپلیکیشن Cashpay

دانلود کیف پول Cashpay برای سیستم عامل اندروید (Android)

دانلود کیف پول Cashpay برای سیستم عامل iOS

توجه!

دیدگاه هایی که در این مقاله استفاده شده اند متعلق به نویسنده بوده و لزوما مربوط به ارزجو نمی باشد و نباید به آن نسبت داده شود.