بر اساس نوشته‌ای که در اکانت رسمی شبکه X پروژه DOGE منتشر شده، به نظر می‌رسد فعالیت این پروژه و استخراج توکن DOGS از روز دوشنبه، 25 تیرماه به طور کامل متوقف خواهد شد و امکان بهره‌مندی از توکن‌های رایگان از آن وجود نخواهد داشت. کاربران تلگرام می‌توانند تا پیش از بسته شدن تمام امکانات مربوط به دریافت توکن، از طریق گزینه بات تلگرامی DOGS، توکن‌های خود را دریافت کنند.

The end of the DOGE airdrop project

علت موفقیت پروژه ایردراپ DOGE تلگرام

ایردراپ DOGS  که پروژه‌ای جدید  از تیم نات‌کوین است، به احتمال زیاد موفق‌ترین پروژه ایردراپ تلگرام نیز لقب خواهد گرفت چرا که توانست در کمتر از سه روز، تعداد کاربران خود را به بیش از 10 میلیون نفر برساند.
هنوز مشخص نیست چرا این ایردراپ پایان رسمی خود را اعلام کرده اما برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که عواملی مانند تکمیل مراحل ایردراپ، توزیع توکن بین کاربران واجد شرایط تلگرام و دست‌یابی به اهدافی همچون جذب کاربر برای این ایردراپ به خوبی انجام شده و به همین دلیل پایان آن اعلام شد.

تبدیل ایردراپ DOGE تلگرام

دارندگان توکن DOGS می‌توانند توکن‌های خود را به پول نقد تبدیل کنند. اگرچه به دلیل ماهیت آن و مدت زمان کوتاهی که از آغاز این پروژه می‌گذرد، احتمال یافتن صرافی مورد نظر برای تبدیل توکن‌ها به پول نقد را کمی دشوار کند.

هنوز مشخص نیست بنیان‌گذار این پروژه چه فرد یا افرادی بوده‌اند اما نیت‌های خیرخواهانه و اینکه قرار است تمامی درآمدهای حاصل از آن به خیریه اهدا شود، باعث شده که «هویت بنیان‌گذارانش» به یکی از موضوعات داغ در شبکه X و همزمان با اعلام پایان کار این پروژه، تبدیل شود.