سرمایکس
video thumb

نظر مدیر صندوق سرمایه‌گذاری بلک راک بزرگترین شرکت سرمایه گذاری دنیا در مورد بیت کوین

ایزابل متیوز، استراتژیست صندوق سرمایه‌گذاری بلک راک که مدیریت سرمایه ۵٫۷ تریلیون دلاری سپرده گذاران را بر عهده دارد، می گوید که این شرکت به دقت در حال بررسی ارزهای دیجیتال

بیشتر بخوانید:

نظر سرمایه گذاران بیت کوین

متیوز دوشنبه ۲۹ ژانویه در گفتگو با شبکه بلومبرگ گفت که هر چند در حال حاضر صندوق سرمایه‌گذاری بلک راک به عنوان بزرگ‌ترین شرکت سرمایه‌گذاری دنیا، ارز های دیجیتال را به عنوان یک دارایی قابل سرمایه‌گذاری نمی‌بیند، اما در حال بررسی دقیق‌تر این موضوع هستند. صحبت‌های قبلی لری فینک مدیر عامل صندوق سرمایه‌گذاری بلک راک در اجلاس جهانی اقتصاد داووس، نشان می‌داد که او این فضا را فقط مناسب پولشویی می‌داند و قبلا هم گفته بود که هیچ قصدی برای ورود به این حوزه ندارد.

نظر مدیر صندوق سرمایه‌گذاری بلک راک در مورد بیت کوین

صندوق سرمایه‌گذاری بلک راک

بعد از فروکش کردن سر و صدای سرقت ۵۳۰ میلیون دلاری صرافی کوین چک (Coincheck

اینکه مردم با وجود چنین رخداد هایی همچنان به سرمایه‌گذاری علاقه نشان می‌دهند، مشخص می‌کند که چرا مشتریان از صندوق سرمایه‌گذاری بلک راک می خواهند که روی بیت کوین سرمایه‌گذاری کند. زمزمه نظارت های بیشتری روی ارزهای دیجیتال به گوش می رسد و به تدریج استفاده غیر‌قانونی از آن کمتر خواهد شد و نشانه این است که فرصت‌های سرمایه گذاری در آینده ممکن است وجود داشته باشد.

این تفکر مدیران شرکتها، که در حال حاضر نمی‌خواهند روی ارز دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند ولی امکان دارد در آینده این کار را انجام دهند، خیلی شبیه به اظهار نظر مارکوس مولر مدیر سرمایه‌گذاری بانک مرکزی آلمان است. مولر به بلومبرگ می‌گوید با اینکه ارزهای دیجیتال بیشتر مناسب سرمایه‌گذارهای خطرپذیر هستند اما در طی ۵ تا ۱۰ سال آینده شاهد افزایش نظارت‌ بر ارز دیجیتال خواهیم بود که باعث خواهد شد تا ارزهای دیجیتال به یک دارایی پایدار تبدیل شوند. متیوز ادامه می‌دهد:

راه‌های زیادی برای ورود به این حوزه وجود دارد اما آیا این روش‌ها امنیت دارند؟ برای سرمایه‌گذارهای معمولی خیلی سخت است که ارزش‌گذاری درستی روی آن‌ها داشته باشند.

 

اگر شما هم قصد ماجراجویی در صنعت ارزهای دیجیتال و بیت کوین را دارید، می‌توانید با استفاده از خدمات خرید و فروش بیت کوین در ارزجو وارد این عرصه شوید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version