سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

پیش بینی قیمت شیبا تا سال 2024

طی چند سال گذشته میم کوین‌ها به یکی از ارز‌های دیجیتال محبوب سرمایه‌گذاران تبدیل شده‌اند و ارز‌هایی که بسیاری در گذشته آن‌ها را صرفاً شت کوین می‌دانستند، امروزه در لیست برترین‌های بازار قرار گرفته‌اند.

در حالی که دوج کوین، اولین میم کوین بازار در سال 2013 عرضه شده است، اما این ارز‌ها توسط سرمایه‌گذاران جدی گرفته نمی‌شدند و تا سال 2021 نوسانات قیمتی کمی را تجربه کردند. در این زمان همراه با افزایش شدید قیمتی ارز‌های دیجیتال بازار، میم کوین‌ها نیز موفق شدند با افزایش‌های قیمتی توجهات سرمایه‌گذاران را به خود جلب کنند.

علاوه بر جو مثبت موجود در بازار، حمایت‌های ایلان ماسک از دوج کوین شتاب افزایش قیمتی میم کوین‌ها را افزایش داد و باعث شد تا دوج کوین به یکی از پرسودترین ارز‌های دیجیتال بازار تبدیل شود. این افزایش شدید قیمتی میم کوین‌ها را در مرکز توجه قرار داد و با موفقیت دوج، ارز‌های دیجیتال دیگری مانند شیبا اینو نیز فعالیت خود را آغاز کردند تا این موفقیت را تکرار کنند.

هم اکنون پس از دوج کوین، شیبا اینو دومین میم کوین برتر بازار است و این ارز دیجیتال موفق شده است تا با کنار زدن رقبای متنوع خود در بازار میم کوین‌ها، جایگاه خود را در بازار محکم کند. اگر شما نیز از علاقه مندان ارز دیجیتال شیبا اینو هستید، مطالعه ادامه این مقاله را از دست ندهید زیرا می‌خواهیم برخی از پیش‌بینی‌های قیمتی این ارز دیجیتال را در سال 2023 و 2024 بررسی کنیم. اگر هم علاقه مند به بررسی آینده سایر ارزهای دیجیتال هستید، می توانید مقاله پیش بینی آینده ارزهای دیجیتال را نیز مراجعه کنید.

بررسی روند قیمتی آینده ارز دیجیتال شیبا اینو در 2023 و 2024

دوج کوین بخش زیادی از محبوبیت و رشد قیمتی خود را مدیون حمایت‌های ادامه دار ایلان ماسک است. ایلان ماسک از جمله افراد شناخته شده و تأثیرگذار جهانی است و ابراز علاقه و طرفداری این شخص از دوج کوین باعث شد تا به ناگهان بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار این میم کوین را خریداری کنند.

با وجود داشتن جامعه طرفداری وفادار، شیبا اینو از چنین حمایت‌های گسترده افراد شناخته شده برخوردار نیست. به همین دلیل شیبا اینو برای افزایش‌های قیمتی و بقا در بازار پرنوسان و پررقابت ارز‌های دیجیتال، به گسترش اکوسیستم خود روی آورده است.

در حالی که دوج کوین کمترین توسعه و تغییرات را به خود می‌بیند، توسعه‌دهندگان شیبا اینو به شدت فعال هستند و تا به امروز برنامه و ویژگی‌های جدیدی را به اکوسیستم شیبا اینو اضافه کرده‌اند.

هم اکنون این اکوسیستم شامل 3 توکن مختلف به نام‌های SHIB، BONE و LEASH است که هر کدام کاربرد‌ها و اهداف خود را دارند. SHIB توکن اصلی شیبا اینو است که برای فعالیت‌های مختلف و همچنین انجام تراکنش‌ها و پرداخت کارمزد‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. BONE توکن حاکمیتی شیبا اینو است و به دارندگان آن این امکان را می‌دهد تا در تصمیم‌گیری‌ها حق رأی داشته باشند. LEASH نیز نقش حمایتی از طرفداران شیبا اینو را دارد و دارندگان آن می‌توانند به برخی خدمات و ویژگی‌های منحصر به فرد دسترسی داشته باشند.

علاوه بر توکن‌های مختلف، شیبا اینو خدمات و بخش‌های مختلف دیگری نیز دارد. شیبا سواپ یک صرافی غیرمتمرکز و از جمله خدمات اصلی شیبا اینو است که در آن تبادل ارز‌های دیجیتال مختلف، استیکینگ، دائو و معاملات توکن‌های غیرمثلی امکان‌پذیر است.

با افزایش محبوبیت توکن‌های غیرمثلی، شیبا اینو نیز مجموعه خود را به نام Shiboshis عرضه کرد که شامل 10000 توکن مختلف می‌شود. راه‌اندازی این مجموعه با استقبال گسترده کاربران مواجه شد و در عرض تنها 34 دقیقه تمام آن‌ها به فروش رسیدند.

تیم شیبا اینو از قافله متاورس نیز عقب نماندند و متاورس شیبا اینو را به نام SHIB: The Metaverse معرفی کردند. متاورسی که در آن انجام فعالیت‌های مختلف امکان‌پذیر است و تا به امروز اخبار مختلف آن از جمله خرید و فروش زمین‌های مجازی نوسانات قیمتی را برای این میم کوین رقم ‌زده است.

متاورس شیبا

تیم توسعه شیبا اینو اخیراً شبکه شیباریوم را نیز عرضه کرده‌اند. شیباریوم یک بلاک چین لایه 2 قدرتمند است که فرصت رشد و گسترش خدمات اکوسیستم شیبا اینو را فراهم می‌کند. شیبا اینو در تلاش است تا به کمک این شبکه، برای برخی از چالش‌ها از جمله کارمزد‌ها، سرعت تراکنش و مقیاس‌پذیری راه حل داشته باشد و به میزبانی برای فعالیت برنامه‌های غیرمتمرکز تبدیل شود.

البته در حالی که با عرضه عمومی این شبکه پیش‌بینی می‌شد تا افزایش قیمتی برای شیبا اینو به همراه داشته باشد، اما با توجه به برخی مشکلاتی که در زمان راه‌اندازی شیباریوم رخ داد، شیبا اینو نتوانست از این سیگنال مثبت بهره‌مند شود. با این حال به عقیده تحلیلگران و طرفداران این میم کوین، شیباریوم در بلند مدت می‌تواند مزایای خود را نشان دهد و افزایش‌های قیمتی را برای شیبا اینو به همراه داشته باشد.

همانطور که مشخص است، توسعه‌دهندگان شیبا اینو تا به امروز خدمات و ویژگی‌های جدیدی را به اکوسیستم این میم کوین معرفی کرده‌اند که هرکدام اثرات مثبت و منفی خود را برای روند قیمتی توکن شیبا داشته‌اند. با توجه به سابقه فعالیت این تیم، پیش‌بینی می‌شود این روند در سال‌های آینده نیز ادامه دار باشد و شیبا اینو همچنان به گسترش اکوسیستم خود ادامه دهد و افزایش‌های قیمتی گذشته را تکرار کند.

به همین دلیل watcher guru دید مثبتی نسبت به پتانسیل بلند مدت شیبا اینو دارد و تحلیلگران این سایت بر این باور هستند که قیمت شیبا اینو تا دو سال آینده می‌تواند به حدود 0.0000377 دلار برسد و اوج قیمتی 0.0000437 دلار را نیز ثبت کند.

سایت priceprediction نیز افزایش قیمتی برای شیبا اینو طی ماه‌های پایانی سال 2023 و طی 2024 پیش‌بینی می‌کند. این سایت قیمت شیبا اینو تا پایان سال 2023 را در محدوده 0.00000946 دلار عنوان می‌کند و در سال 2024 انتظار دارد که این میم کوین 0.00001620 دلار نیز برسد.

تحلیلگران changelly نیز روند قیمتی شیبا طی چند ماه آینده را مثبت می‌بینند و انتظار دارند تا شیبا تا پایان سال از محدوده 0.000008044 دلار عبور کند. روند مثبتی که تحلیلگران این سایت بر این باور هستند ادامه پیدا می‌کند و در سال 2024 قیمت شیبا از 0.0000161984 دلار نیز عبور می‌کند.

افزایش قیمتی شیبا اینو

البته تمام پیش‌بینی‌ها برای شیبا اینو مثبت نیست و ambcrypto از جمله سایت‌هایی است که تا پایان سال 2023 کاهش قیمتی را برای این میم کوین پیش‌بینی می‌کند. به عقیده تحلیلگران این سایت، شیبا اینو تا دسامبر سال 2023 می‌تواند تا 0.0000053 دلار نیز کاهش داشته باشد.

ریسک سرمایه‌گذاری در میم کوین‌ها

با وجود محبوبیت گسترده میم کوین‌ها، این ارز‌های دیجیتال همچنان نوسانات شدید قیمتی را تجربه می‌کنند و شیبا اینو نیز استثنا نیست. شیبا اینو تا به امروز بار‌ها نشان داده است که می‌تواند برخلاف پیش‌بینی‌ها روند‌های قیمتی را تجربه کند و به همین دلیل سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال مهم است از اهمیت تحقیق و بررسی شخصی پیش از انجام معاملات غافل نشوند.

ثبت نظر یا تحلیل جدید
برای ارسال نظر خود ابتدا وارد سایت شوید
نظرات یا تحلیل‌های دیگران
هیچ پیامی ثبت نشده است
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version