سرمایکس
video thumb

گلدمن ساکس: نیروی پشتیبانی قدرتمند برای ارزهای دیجیتال را فراموش نکنید

مارتین چاوز (Marin Chavez) مدیر بخش امنیت سرمایه‌گذاری شرکت بزرگ گلدمن ساکس (Goldman Sachs)، معتقد است که ارزهای دیجیتال نیاز به داشتن پشتوانه استوار دارند.

ارزجو: چاوز در این مورد در نشریه امریکن بنکر (American Banker) می‌ گوید: «در صورتی که ما در حوزه قضایی ایالات‌متحده باشیم و من به شما مقداری پول بدهکار باشم و اسکناس دلار به شما بدهم و شما آن را بپذیرید من قرض خود را پرداخت کرده‌ام و این کار من به پشتوانه قدرت مالی مقتدری انجام شده است. من فراموش نمی ‌کنم از موقعی که به ارزهای دیجیتال فکر کردم، معتقد بودم که باید پشتوانه مقتدری داشته باشند.»

همانطور که قبلا گفته شد بیت کوین با تعدادی از تهدیدهای بالقوه دست و پنجه نرم می کند که یکی از احتمالات آن تهدیداتی از جانب دولت می باشد. با این حال و با وجود تمام این خطرات احتمالی، ممکن است این تهدید ها هیچ‌ گاه مشکلی برای بیت کوین ایجاد نکنند.

با این حال چاوز همچنین گفته است که: «بسیار آسان است که بتوانیم جایگزینی ارز های کنونی را به وسیله ارزهای دیجیتال تصور کنیم. مثلاً دلار آمریکا در حال حاضر به طور قابل ملاحظه‌ای ارزشش را از دست داده است.»

ضمناً او از ارزهای دیجیتال با عنوان تکنولوژی بسیار جالب نام برده و خاطر نشان کرد که برخی از تراکنش های مالی سنتی هنوز هم چندین روز به طول می انجامند.

این مدیر بخش امنیت سرمایه گذاری، ادعای اخیر مدیر عامل گلدمن یعنی دیوید سالمون (David Solomon) را تائید کرد و گفت که این بانک هیچ‌ گاه قصد نداشته که بخش خرید و فروش ارزهای دیجیتال را راه اندازی کند.

با این حال در سپتامبر ۲۰۱۸ چاوز که مالک مقداری بیت کوین نیز بود گفت که گلدمن ساکس در حال فعالیت بر روی آینده بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال که مشتریان آنها خواستار آن بوده اند می باشد. در مورد تجارت فیزیکال با بیت کوین، او گفت که برای این کار ابتدا راه‌حل‌های مناسب لازم است و آنها علاقه مند هستند که ابتدا این راه حل ها را کشف کرده و سپس این جاده طولانی را طی کنند. در این زمان دیگر گزارش ها در نوامبر ۲۰۱۸ ادعا کردند که گلدمن ساکس در حال راه اندازی قراردادهای مبتنی بر بیت کوین برای تعدادی از مشتریان خود می باشد.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version