سرمایکس
video thumb

قیمت بیت کوین به زیر ۸۵۰۰ دلار رسید شاید حباب بیت کوین در حال ترکیدن است

در حالی که چند هفته قبل ارزش هر واحد بیت کوین به حدود ۱۹ هزار دلار و بیشتر رسیده بود، ولی امروز با رسیدن این میزان به زیر ۸۵۰۰ دلار به نظر می رسد که پیش بینی های کارشناسان درست بوده و شاید حباب بیت کوین

دیروز ارزش هر واحد بیتکوین به ۷۶۹۵ دلار به ازای هر واحد نیز رسید ولی پس از آن بهبود را تجربه کرد و در زمان نگارش این مطلب به ۸۳۳۲ دلار رسیده. در عین حال ریپل

نمودار قیمت بیت کوین در یک هفته اخیر

در حالی که سال ۲۰۱۷ برای بیت کوین، سالی درخشان به حساب می آمد، ولی به نظر می رسد سال ۲۰۱۸ با بیت کوین سر ناسازگاری دارد. در ابتدای سال ۲۰۱۷ ارزش این ارز دیجیتالی حدود ۸۰۰ دلار بود و این میزان به شدت شروع به بالا رفتن کرد.

به گزارش CNBC همین مسئله موجب شد بسیاری از افراد در اواخر سال ۲۰۱۷ با گرو گذاشتن مایملک خود، وام هایی را برای خرید بیت کوین دریافت کنند. این خبر گزاری همچنین اعلام کرده بود بسیاری از این افراد تمام دارایی خود را در راه خرید بیت کوین هزینه کرده اند.

به نظر می رسد دولت های بسیاری از کشورها با بیت کوین سر ناسازگاری دارند. به عنوان نمونه به گزارش رویترز دولت هندوستان چندی قبل اعلام کرده بود که تصمیمی برای قانونی کردن بیت کوین در این کشور ندارد. همچنین گمرک کره جنوبی در بیانیه ای اخیراً اعلام کرد ۶۳۷٫۵ میلیارد وون معادل ۵۹۶ میلیون دلار مبادله غیرقانونی ارز خارجی را شناسایی کرده که با استفاده از ارزهای رمزپایه صورت گرفته بود.

نمودار قیمت اتریوم در یک هفته اخیر

از سوی دیگر فیسبوک نیز چند روز قبل اعلام کرده بود که به دلیل سیاست های خود علیه بازاریاب های فریبکار قصد دارد تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتالی را مسدود کند، البته این کمپانی افزوده بود این تصمیم موقتی خواهد بود.

با این حال برخی از کمپانی ها نسبت به آینده استخراج پول های دیجیتالی امیدوار هستند. به عنوان نمونه سامسونگ اخیراً اعلام کرده که فرایند تولید مدارهای یکپارچه با کارایی ویژه موسوم به ASIC را به منظور استخراج بیتکوین و دیگر ارزهای مجازی آغاز کرده است.

در نهایت به نظر می رسد حباب بیت کوین (و شاید سایر ارزهای دیجیتال) در حال ترکیدن است. در این صورت آیا پیش بینی ها در مورد نابودی سرمایه خریداران بیت کوین به حقیقت خواهد پیوست؟

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version