سرمایکس
video thumb

خرید و فروش بیت کوین در ژانویه ۲۰۱۹ حداقل ۴۷ درصد افزایش داشته است

با وجود اینکه قیمت دلاری بیت کوین ها که به وسیله سرویس های بازرگانی تعیین شده اند، نسبت به ژانویه ۲۰۱۸ با کاهش مواجه هستند، تعداد بیت کوین هایی که بین فروشندگان و تجار رد و بدل می شود به صورت افزایشی بوده و این آمار به وسیله اطلاعاتی که توسط برنامه نقد و بررسی بلاکچین (Blockchain) با نام چین ‌آنالیسیس (Chain Analysis) به دست آمده است، منتشر شده است.

ارزجو: در واقع، حتی آمار مقدماتی که بر اساس اطلاعاتی که از بیست سرویس بازرگانی به دست آمده نشان می دهد که در ژانویه ۲۰۱۹ بیش از ۳۲۳۰۰ بیت کوین خرج شده که این میزان ۴۷ درصد بیشتر از ژانویه ۲۰۱۸ می باشد.

همین آمار مقدماتی نشان می دهد که قیمت دلاری بیت کوین که توسط سرویس های بازرگانی در ژانویه تعیین شده بود به میزان ۷۰ درصد نسبت به قیمت بیت کوین در سال گذشته کاهش داشته است. با این حال، چین آنالیسیس توضیح می دهد که سیستم آنها برای بررسی خوشه ها احتیاج به زمان دارد. بنابراین انتظار دارند که میزان ارزشی که در سه ماه گذشته، ژانویه تا نوامبر مورد بررسی قرار گرفته است، بزرگ ‌تر و نشان دهنده قیمت ها در اکتبر ۲۰۱۸ باشد ولی محاسبه آن، ۳ ماه زمان می برد.

ارزش دلاری بیت کوین به وسیله سرویس های بازرگانی تعیین شده (جدول اول) و بیت کوینی که به وسیله سرویس های بازرگانی دریافت شده است (پایین):

این جداول نشان می‌دهند که در ابتدای سال ۲۰۱۸ بیش از ۳۱ هزار بیت کوین مورد استفاده قرار گرفته است. با این حال برای سه ماه بعدی این تعداد به صورت ثابت افت داشته تا اینکه به پایین ترین میزان خود در ماه مارس همان سال رسیده و تعداد آن به ۱۹۵۶۵ عدد رسیده است. با این حال باز هم تعداد افزایش پیدا کرد و از آن زمان سیر صعودی داشته است.

با این حال همین مسئله را در مورد ارزش دلاری بیت‌کوین نمی توان عنوان کرد. در ابتدای سال ۲۰۱۸ ارزش دلاری حدوداً ۴۰۱ میلیون دلار بود. پس از کاهش میزان رد و بدل شدن بیت کوین در اول مارس ۲۰۱۸ به میزان ۵۶/۶ درصد کاهش پیدا کرد. در این جاست که تفاوت بین بیت کوین و ارزش دلاری آن مورد توجه قرار می گیرد. برخلاف بیت کوین ارزش دلاری آن هنوز هم کاهش دارد و نتوانسته به قیمت ژانویه ۲۰۱۸ دست پیدا کند. در واقع، با این که سیر نزولی داشت ولی هنوز هم تا اکتبر ۲۰۱۸ به صورت ثابتی به پیش می رفت و به میزان ۱۱ درصد نسبت به ماه مارس افزایش یافته بود. سپس در ماه نوامبر ناگهان بازار دچار شکست شد.

همچنین بر اساس چین آنالیسیس، قابل توجه است که شرط بندی ارتباط نزدیکی با قیمت بیت‌کوین دارد و سرویس ‌های بازرگانی نیز با قیمت، رد و بدل شدن و حجم بیت کوین مرتبط هستند.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version