سرمایکس
video thumb

سرویس استخراج ابری Coinmint برای استخراج بیت کوین در نیویورک

توجه: اطلاعات ارائه شده پیرامون استخراج ابری این محتوا صرفا جنبه اطلاع رسانی دارد و با توجه به افزایش کلاه برداری ها در فضای کلود ماینینگ، نسبت به خطرات سرمایه گذاری در این روش هشدار می دهیم.

سرویس استخراج ابری Coinmint (استخراج ابری در واقع فرآیند استخراج از راه دور بیت کوین با استفاده از یک مرکز داده با قدرت پردازش مشترک است) هفته پیش اجازه مالکیت یک کارخانه ذوب آهن متروکه را برای استخراج

همراه با اسناد دولت محلی نیویورک، آژانس خبررسانی محلی WWNYTV سه شنبه هفته پیش گزارشی را منتشر کرد مبنی بر این که سیاست‌گذاران این ایالت در یک رای‌گیری توافق کرده‌اند که ۱۵ مگاوات الکتریسیته ارزان قیمت در اختیار یکی از شرکت‌های تابعه خود یعنی دیتاسنتر شمال کشور (NCDC) قرار دهند.

این توافق پس از آن شکل گرفت که توافق دیگری در رابطه با تعریف‌های جدید الکتریسیته میان اعضای هیئت مدیره برق نیویورک و هیئت مدیره شرکت کانال ایالات نیویورک شکل گرفت.

استخراج بیت کوین در نیویورک

 

این برق ارزان برای استخراج بیت کوین در نیویورک به این شرط در اختیار شرکت Coinmint قرار گرفت که این شرکت ۱۶۵ میلیون دلار در زیرساخت‌های مورد نیاز سرمایه‌گذاری کند و همچنین بیش از ۱۵۰ شغل جدید برای ساکنان شهر مسنا و حوالی آن ایجاد کند.

ایالت نیویورک پیش از در هیچ‌گونه فعالیتی پیرامون ارزهای دیجیتال و استخراج آن‌ها شرکت نداشت. استخراج ارزهای دیجیتال در این ناحیه پیش از این تنها در ایالت واشینگتون که برق ارزان‌تری نسبت به دیگر ایالت‌ها دارد صورت می‌پذیرفت.

استیون اوشانسی، شهردار شهر مسنا، به WWNYTV گفته است:

یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های بازاریابی ما همین ارزان بودن الکتریسیته در این ناحیه بوده است. این قرارداد برای شهر مسنا بسیار خوب است. من فکر می‌کنم شغل‌هایی بسیار فنی در این ناحیه به وجود خواهد آمد. شهر مسنا منتظر آغاز به کار این شرکت در استخراج بیت کوین در نیویورک است.

این خبر خوشحال کننده برای علاقه‌مندان به دنیای ارزهای دیجیتال پس از آن منتشر شد که چندی قبل یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های تامین کننده برق در اروپا، انل، اعلام کرد که به دلیل ناپایدار بودن استخراج ارزهای دیجیتال از فروش دوباره انرژی تجدیدپذیر خود به شرکت استخراج ارزهای دیجیتال انویون سر باز زد.

استخراج بیت کوین در چین

بیشتر بخوانید:

خرید دو نیروگاه توسط یک تاجر برای استخراج ارز دیجیتال

این اقدامات ضد و نقیض در دیگر نقاط دنیا هم در جریان است. روسیه تایید کرده است که می‌خواهد ظرفیت اضافی انرژی خود را در تاسیسات استخراج ارزهای دیجیتال مصرف کند. از طرف دیگر استخراج کننده انحصاری ارزهای دیجیتال در چین ظاهرا برنامه‌ای مبنی بر خروج کامل از صنعت استخراج ارزهای دیجیتال در دستور کار خود دارد.

ادی جن، از اعضای شورهای سیاست‌گذاری نیویورک در رابطه با اولویت‌های دولت محلی این ایالت می‌گوید:

۱۵ مگاوات الکتریسیته ارزان رقم بزرگی است اما قطعا ۱۵۰ شغلی که ایجاد خواهد شد چیزی نیست که بشود از آن چشم پوشاند

 

اگر به سرمایه‌گذاری روی ارزهای دیجیتال علاقمند هستید، برای خرید بیت کوین می‌توانید از خدمات ارزجو استفاده کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version