video thumb

CryptoCelebrities سایتی برای خرید «قرارداد» هنرمندان با ارز مجازی

ارزهای مجازی در یک ماهه اخیر شرایط خوبی را تجربه نکردند و با افت قیمت قابل توجهی روبرو بودند اما رونق کلی این پول ها و استقبال خوب سرمایه گذاران از آنها باعث شده که کشورها (ونزوئلا) و شرکت ها (تلگرام) هم به دنبال استفاده از تکنولوژی بلاکچین باشند.

وبسایت CryptoCelebrities تازه ترین کسب و کاری است که با تکیه بر این پول ها و تکنولوژی به کار رفته در آنها راه اندازی شده است؛  نوعی بازی تحت وب که در آن علاقمندان به هنرپیشه های هالیوودی می توانند قراردادهای هنرپیشه های محبوب خود را در ازای ارزهای مجازی خریداری کنند.

البته باید در نظر داشت که این قراردادها ارتباط چندانی به شخصیت های مطرح جهانی ندارند و در واقع بن های خاصی هستند که مدیریت شان بر عهده سایت و مدیریت آن است و در بلاک چین اتریوم نامش ذکر شده (منظور از بلاکچین اتریوم

بنابراین این قراردادها چیزی نیستند جز تصاویر دیجیتالی و جالب است بدانید که مردم پول های هنگفتی می دهند تا نامشان در کنار این تصاویر قرار بگیرد.

برای خرید قرارداد هم صرفا کافیست نام هنرمندی که می خواهید را در سایت سرچ کنید و در صورتی که نام هنرمند مدنظرتان در سایت قرار داشته باشد «قرارداد» مربوط به نام وی را خریداری کنید. در اینصورت نفر بعدی که بخواهد آن را بخرد باید رقم بیشتری را بابتش بپردازد و بخش قابل توجهی از سود آن به جیب شخص شما می رود.

ارزش اعلام شده برای تصویر دیجیتالی Jason Biggs (هنرمند آمریکایی که در بالا تصویرش را می بینید) برابر با ۰.۸۰۰۵۹ اتر اعلام شده. در زمان نوشته شدن این مطلب ارزش هر اتر برابر با ۱۰۰۰.۹۹ دلار بوده است. این یعنی قرار دادن نامتان در کنار اسم این بازیگر ۸۰۵.۰۷ دلار آب می خورد.

قیمت بعدی برای خرید قرارداد مربوط به این هنرپیشه هم در کنار نام مالک فعلی ذکر شده و نفر بعدی باید ۹۷۴.۵۰ دلار بدهد تا مالکیت آن را به دست آورد.

علاوه بر این، بازیگران حقیقی می توانند ارتباطشان با این قراردادها را تایید نموده و در این صورت هربار که تراکنشی انجام می شود سه درصد از کل رقم جابجا شده را دریافت کنند. طبق بیانیه منتشر شده در این سایت بازیگران و افراد مشهور می توانند این سه درصد را به خواست خود به خیریه بپردازند.

گران ترین قرارداد در سایت به Vitalik Buterin تعلق دارد که از بنیانگذاران اتریوم است

در حال حاضر گران ترین قرارداد در سایت CryptoCelebrities به Vitalik Buterin تعلق دارد که از بنیانگذاران اتریوم است. نکته دیگری که باید اشاره کنیم آنکه هم اکنون اسم همه هنرپیشه ها در این سایت وجود ندارد و صرفا می توانید اسامی برخی را پیدا کنید.

سایت مورد بحث هم اکنون در مرحله بتا قرار دارد و آنطور که موسسان آن گفته اند راه اندازی کامل آن در ششم اسفند اتفاق می افتد.

سایت arzjoo.com یکی از معتبرترین و مطمئن ترین سایت ها برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتالی است.