سرمایکس
video thumb

کریپتوتگ بهترین راه حل برای ذخیره کلیدهای خصوصی

کریپتوتگ یک محصول استثنایی است، زیرا بهترین راه حل ذخیره برای کلید های خصوصی کریپتوگرافیک و سید های بازیابی افراد است و حک کردن هر حرف حاکی از اهمیت کنترل وجوه خود می باشد. این محصول اینقدر باارزش است که باید گفت یک فرد عاقل هرگز کریپتوتگ خود را رها نمی کند و مانند سکه های طلا و دیگر اشیا با ارزش خود از آنها مراقبت می کند و جانب احتیاط را در نظر دارد.
کریپتوتگ (CRYPTOTAG)که یک راه حل ایمن، شفاف و قدرتمند برای ذخیره کلید خصوصی است کریپتوتگ (CRYPTOTAG) اساسا از دو ورقه تیتانیوم قابل استفاده در خلا ساخته شده است که با گیره های تیتانیومی به هم بسته می شوند. این محصول در برابر فرسایش و خوردگی بسیار مقاوم است تا جایی که ادعا می شود، ضد گلوله است.
کریپتوتگ که با کیف های پول مانند ترزور، لجر، کیپ کی (KeepKey)، جکس (Jaxx)، اکسودوس (Exodus) سازگار است ضد حریق بوده و تا ۱۶۶۵ درجه سلسیوس مقاومت دارد. قسمت بیرونی کریپتوتگ، لوگو و نام محصول را نمایش می دهد که به نظر عالی می رسد اما از متمایز بودن این ابزار می کاهد.
هرچه که برای استفاده از کریپتوتگ (CRYPTOTAG) لازم داشته باشید در جعبه آن موجود است. البته اشکالاتی نیز دارد با این حال بسیاری امروزه آن را بهترین راه حل ذخیره کلید های خصوصی می دانند. حتی اگر کسی نداند که سید (seed) بازیابی چیست باز می داند که کریپتو با پول دلالت دارد. و اگر دزدی با این ابزار برخورد کند، بدون شک می داند که این ورقه چه نوع اطلاعاتی را در بر دارد.
برای ذخیره همیشگی عبارت بازیابی در کریپتوتگ، مالک باید به طور فیزیکی هر حرف را در ورقه تیتانیوم با چکش بکوبد. کل بسته کریپتوتگ (CRYPTOTAG) شامل تیغه هایی برای ۲۶ حرف الفبا، یک چکش سنگین، گوش بند، یک تیغه نگهدار، یک قوطی کبریت برای سوزاندن کاغذ بازیابی سید بعد از اتمام کا و در نهایت یک بلوک فلزی است.
آنچه که کریپتوتگ را از بزرگترین رقیب خود یعنی کریپتو استیل (CryptoSteel) متمایز می کند، راه اندازی کاملا جالب و لذت بخش آن است. زیرا برای بازیابی کلید خصوصی که می تواند میراث پسرتان باشد چیزی کاملا جذاب است. در حالی که آهنگری ممکن است برای بعضی کسل کننده باشد اما این فرآیند برای برخی بسیار لذت بخش است. چکش کاری فیزیکی این فرآیند سختی خاصی ندارد اما به هنگام انجام آن باید تمرکز داشته باشید.
برای اینکه حروف به طور کامل و صحیح حک شود چکش زدن به هر حرف نیازمند ۷ تا ۱۰ ضربه است باید این کار را بسیار با دقت انجام دهید زیرا اگر به حرف اشتباهی چکش بزنید امکان پاک کردن آن وجود ندارد. توصیه می شود که از گوش بند استفاده کنید، هر چند که در ابتدا خیلی کاربردی به نظر نمی رسد اما صدای بلند حک کردن تیتانیوم خوشایند نیست.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version