سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

به روز رسانی نقشه راه SophiaTX پلت فرم بلاکچین پیشتاز

SophiaTX پلت فرم بلاکچین

نهم فوریه، زوریخ، سوییس

تیم SophiaTX در حال توسعه ی پلت فرم بلاکچین خود با هدف ایجاد سازگاری با برنامه های شرکتی مانند SAP، Oracle و دیگر برنامه ها هستند. این تیم اعلام کرد که آیتم های برنامه ریزی شده برای تحویل در Q1 2018 پیشاپیش آماده شده است و به طور کلی پروژه تقریبا دو ماه از برنامه جلو افتاده است.

SophiaTX roadmap announced 390x220 نقشه راه SophiaTX

رویداد تولید توکن

به گزارش ارز جو به نقل از وب سایت SophiaTX، پس از رویداد تولید توکن (TGE) موفقیت آمیز  SophiaTX در اواخر دسامبر، این تیم یک ثبت نام پیش از موعد برای برنامه ی اخذ توکن

sophiaTX roadmap annouced 220x220 نقشه راه SophiaTX

این برنامه برای افراد علاقمند به همکاری با این تیم برای طرح ریزی و توسعه اپلیکیشن های بر پایه SophiaTX شکل گرفت.

تا به امروز بیش از ۳۰۰۰ نفر ثبت نام پیش از موعد انجام داده اند. این برنامه در مرحله ی نهایی شدن است و به تدریج در اواخر فوریه و اوایل مارس افتتاح خواهد شد.

Jaroslav Kacina مدیر عامل SophiaTX در مصاحبه اخیر خود اعلام کرد: شبکه آزمایشی تنها از طریق ثبت نام کامل در دسترس قرار خواهد گرفت. وی افزود: ما در زمینه طراحی، ساخت و استفاده صحیح از SophiaTX با شرکت کنندگان همکاری خواهیم داشت.

بازار

بازار SophiaTX به تازگی طراحی شده است و زود تر از موعد مقرر در مه ۲۰۱۸ تحویل داده خواهد شد. نخستین دلیل شتاب برای این امر، تقاضای چشمگیر برای همکاری و طرح ریزی از طریق برنامه اخذ توکن پیش از دیگران توسط کسانی که مایل هستند، می باشد.

این کار با در نظر گرفتن منافع مستقیم مشتریان بالقوه صورت می پذیرد. این جایگاه فروش قابلیت همکاری با بازده ی بالاتر و در مقیاس بزرگتر را نیز دارا می باشد.

به گفته مدیر عامل پروژه Jaroslav Kacina نقشه راه به روز رسانی شده شامل یک تاریخ رسمی برای شبکه اصلی SophiaTX می باشد که برای جولای  ۲۰۱۸ برنامه ریزی شده است. پیش از انتشار شبکه اصلی و در دسترس ساختن آن جهت استفاده مشتریان، ما بایستی از آزمایش صحیح آن، مورد توافق و تایید قرار گرفتن آن اطمینان حاصل کنیم.

SophiaTX 1 300x153 نقشه راه SophiaTX

 SophiaTX یک پلت فرم بلاکچین و بازار مناسب برای مشاغل در هر ابعادی می باشد. به عنوان اولین پلت فرم منبع باز، اساسا فناوری بلاکچین را با اپلیکیشن های سازمانی مانند SAP، Oracle و سایر برنامه ها ادغام می کند. ۷۴ درصد از تراکنش های مربوط به درآمد های جهانی به نحوی با سیستم های SAP سر و کار دارد. شایان ذکر است SophiaTX بلاکچینی مناسب برای مشاغل به منظور همکاری و ارتباطات دوجانبه ارائه می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر از انواع ارزهای دیجیتالی اتریوم ، بیت کوین و … و خرید و فروش ارزها به سایت arzjoo.com مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location