سرمایکس
video thumb

بازار ارزهای دیجیتال در حال ریکاوری (بررسی هفتگی)

در حالی که هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال

فروش عمدتا به علت نگرانی در مورد افزایش نرخ بهره و احتمال افزایش تورم دیده می شود. اقتصاد و درآمد شرکت ها به طور کلی در شکل خوب باقی ماند و به نظر می رسد که اجماع بر این است که این تکنیک ها و احساسات بیشتر بر مبنای نامشخصی است. اگر درست باشد، هنوز هم تمایل به ادامه روند صعودی شانس دارد.

بازار ایالات متحده

این هفته دوم فروش بود و برخی از آسیب های جدی فنی در نمودارها مشاهد شده بود تا بازیابی بازار مدت زمان زیادی را صرف کند. هنوز معلوم نیست که چرا روند پایین آمده است. در اواخر روجمعه ۹ فوریه، بازار ایالات متحده  روند صعودی را به وجود آورد، به طوری که روند صعودی کوتاه مدت ممکن بود تا ابتدای هفته ادامه داشته باشد. از هفته گذشته، ۲۹ ژانویه تا ۴ فوریه، بازار در حال حاضر در روند منفی است، در حالیکه قبل از فروش بازار سهام جهانی، عملکرد نسبتا قوی برای ماه اول سال وجود داشته است.

Stock Market

ترکیب کامپوزیت شانگهای با کاهش ۹٫۶٪ به پایان رسید و به ۳٫۱۲۹٫۵۵ رسید و با کاهش ۹٫۵٪ در Hang Seng دنبال شد. همچنین، BSE 30 Sensex با سقوط ۳٫۰٪ به حدود ۳۴٫۰۰۵٫۷۶ رسید و FTSE 100 پایین تر از ۴٫۷٪ و به ۷٫۴۴۳٫۴۰ رسید.

بازار ارزهای دیجیتال در حال ریکاوری

در ابتدای هفته گذشته بازار ارزهای دیجیتال مسیرهای پایین تر خود را ادامه دادند. در نهایت همه ی آن ها حمایت شدند و منجر به رشد جدید شدند. اجماع برای تغییرات از روند نزولی به صعودی به نظر می رسد چشم انداز مثبت و بالغی در بخش بازار ارزهای دیجیتال ارائه شده توسط کریستوفر جیانکارلو، رئیس کمیته بازرگانی معاملات آتی کالای ایالات متحده (CFTC) در طی اظهارات خود در مقابل کمیته بانکداری سنا در روز سه شنبه است.

Crypro

همراه با اظهارات جی کلایتون، رئیس کمیسیون اوراق بهادار و بورس (SEC)، به نگرانی های رو به رشد در میان سرمایه گذاران منجر شد که تنظیم کننده ها در ایالات متحده آمریکا خط مشی بیشتری را در بر می گیرند و این امر باعث می شود موج های منفی در سراسر جهان افزایش یابد.

پس از پایین آمدن، هشت جفت ارز دیجیتال که به شدت به هم پیوستگی داشتند، بیت کوین حداقل سودی بیش از ۵۰٪ داشت، در حالی که اکثریت دیگر بیش از ۷۰٪ افزایش یافتند، به جز ریپل

روند نزولی بازار ارزهای دیجیتال

با این وجود، هر یک از ارزها در روند نزولی قرار دارد و انتظار تایید بیشتری از قدرت های دنیا است که می تواند منجر به پیشرفت و پایداری بیشتر شود. در این هفته ما به نمودارهای لایت کوین و اتریوم نگاه می کنیم، لایت کوین که قوی ترین بازیگر هفته گذشته است و اتریوم ضعیف ترین است. صرف نظر از این، مشخصه ای برای نمودارهای آن ها وجود دارد که نشان می دهد آنها ممکن است برخی از قدرت نسبی خود را نشان دهند. نمودار ریپل همچنین دارای این ویژگی است. لایت کوین سود هفته را با ۲۵٫۶٪ خاتمه داد تا با قیمت ۱۶۴٫۱۰ دلار به پایان رسد، در حالی که ETH با قیمت ۸۷۸٫۰۱ دلار کاهش یافت که ۴٫۹٪ کاهش یافته است.

لایت کوین در بازار ارزهای دیجیتال

LTC

لایت کوین در ۲ فوریه در برابر حمایت از خط روند صعودی خود و حتی در مقایسه با اصلاح فیبوناچی ۷۸٫۶٪ به پایین ترین حد خود رسید. از آن زمان تا کنون الگوی برگشت پذیری بالقوه با پایین ترین سطح در ۱۰۳٫۶۵ دلار شکل گرفته است. با این حال، شکست و در نتیجه یک تایید صعودی رخ نمی دهد تا زمانی که یک قیمت بالاتر از ۱۷۵٫۰۰ $ وجود دارد.

اتریوم در بازار ارزهای دیجیتال

ETH

اتریوم در روز شنبه، ۱۰ فوریه، تا ۶۰٪ از هفته گذشته به میزان ۵۶۵٫۵۴ دلار کاهش یافته است. تقریبا یک مسابقه دقیق با ۱۴۱٫۴٪ توسعه فیبوناچی، ۵۶۵٫۰۷ دلار، از افزایش پیشین بود. اما تأیید از سطح پشتیبانی قیمت ها وجود نداشت و این ارز در یک روند نزولی باقی مانده است. با این حال،  دارای یک قدرت نسبی است، اما ما باید به رفتار قیمت ها در این هفته جدید دقیق نگاه کنیم.

برای مشاوره در خرید و فروش ارزهای دیجیتال با سایت معتبر arzjoo.com در تماس باشید…
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version