video thumb

لایت پی ، دلیل رشد قیمت لایت کوین

لیست عناوین این مطلب

قیمت نقره‌ی دیجیتالی، لایت کوین

لایت کوین که از چند ماه پیش پس از بالاترین قیمتش در ۳۵۰ دلار، روند نزولی درپیش گرفته بود. دیروز پس از اعلام رسمی تاریخ انتشار سیستم پرداخت لایت پی، یک جهش قابل توجه تا بالای ۲۰۰ دلار داشت. طبق اخبار رسمی شرکت، لایت پی با هدف تسهیل پرداخت‌های جهانی لایت کوین، ۲۶ فوریه شروع به کار خواهد کرد.

لایت پی (LitePay) چیست؟

با توجه به اینکه این روزها بیت کوین، کارمزد بالایی دارد. بیت کوین

لایت پی (LitePay)
لایت پی (LitePay)

فلسفه‌ای جالب برای تولد لایت کوین وجود دارد. اگر بیت کوین طلا باشد،‌ لایت کوین مانند لوگویی که دارد، یادآور نقره است. به این معنی که هدف لایت کوین ایجاد ارزی برای مقاصد روزمره‌تر و ارزان‌تر است.

با وجود شبکه‌ی قدرتمند و سریع، تاکنون خدماتی جامع برای استفاده فروشگاه‌ها و مردم از سیستم پرداخت لایت کوین وجود نداشت.

 سایت litepay.us

شرکت لایت پی با آدرس litepay.us همانطور که از نامش میتوان دریافت. خدماتی مانند سایت بیت پی (bitpay) ارائه می‌دهد. در لایت پی کسب و کارهای الکترونیک و سنتی می‌توانند ارز دیجیتال لایت کوین را برای دریافت مبلغ خدماتشان بپذیرند. بیت پی شرکت دیگری است که همین هدف را با استفاده از بیت کوین دنبال می کند.

کاربران در لایت پی می‌توانند با استفاده از ارز دیجیتال لایت کوین پرداخت کالا و خدمات را به صورت فوری انجام دهند. همچنین این شرکت کارت‌های اعتباری لایت کوین به نام Lite Pay Visa Cards را عرضه خواهد کرد. با استفاده از این کارت‌ها که به کیف پول کاربران متصل می‌شود امکان خرید سریع در فروشگاه‌های غیرمجازی پذیرنده لایت کوین هم فراهم است.

کارمزد سیستم لایت پی هنوز مشخص نیست. اما این شرکت قول به کارمزدی منصفانه برای کاربران داده تا بتوانند کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال را در زندگی خود حس کنند.

کسب و کارها هم به صورت امن امکان کنترل و برداشت مبالغ خود را به صورت فوری خواهند داشت. علاوه بر این قابلیت جالبی برای دریافت مستقیم مبالغ تراکنش ها در کیف پول شخصی وجود دارد.

توییتر رسمی این سایت دیروز رسماً از شروع به کار سیستم از ۲۶ فوریه (۷ اسفند) خبر داد.

لایت پی (LitePay) چیست؟/ جهش لایت کوین به بالای 200 دلار

فعالیت این سایت حرکت خوبی در جهت کاربردی سازی ارزهای دیجیتال به خصوص لایت کوین است.

رشد قیمت اخیر می‌تواند به دلیل اخباری مبنی بر فورک لایت کوین به نام LitecoinCash هم باشد. چرا که در صورت انجام شدن این فورک به تمام دارندگان لایت کوین، به تعداد دارایی‌شان لایت کوین کش تعلق خواهد گرفت. البته این خبر هنوز تأیید نشده است.

برای اطلاع از آخرین قیمت های انواع ارزهای دیجیتالی و پشتیبانی کارشناسان تیم ارزجو به سایت arzjoo.com مراجعه کنید.