video thumb

نمودارهای تحلیل تکنیکال ارز دیجیتالی اتریوم در تاریخ ۱۸ فوریه

قیمت توکن‌ های اتر بستر اتریوم

اتر در ۲۴ ساعت گذشته، ۸ درصد از ارزش خود را از دست داده است. قیمت‌ها نسبت به ۱۱۶۴ دلار هفته پیش، ۲۰ درصد کاهش را نشان می‌دهند. نمودارهای تحلیل تکنیکال اتریوم در ۱۸ فوریه خبر از فروش بیش از حد می‌دهند.

تحلیل تکنیکال اتریوم در ۱۸ فوریه

نمودار قیمتی نشان می‌دهد که در طی چند روز آینده، افزایش ۲۲ درصدی قیمت اتر در طی هفته گذشته، از بین خواهد رفت و به نزدیک ۷۵۷ دلار سقوط می‌کند.

نمودار ۴ ساعته

تحلیل تکنیکال اتریوم در ۱۸ فوریه

نمودار بالا نشان می‌دهد که در پایان هفته، اتر کمی پایین‌تر از قیمت قبلی بازار در ۶۱٫۸ درصد نسبت‌های فیبوناچی سطح ۱۱۶۶٫۷۱ دلار به کار خود پایان داد. این کاهش در ۲۴ ساعت بعدی با یک روند صعودی بین میانگین متحرک (MA) ۵۰ و ۱۰۰ روز همراه شد.

بیشتر بخوانید:

اتریوم در سال ۲۰۱۸ پتانسیل واقعی خود را نشان خواهد داد

رد شدن از ۶۱٫۸ درصد نسبت‌های فیبوناچی نشان می‌دهد که روند اصلاحی قیمت‌ها به پایان رسیده و روند نزولی دوباره مسلط شده است. میانگین متحرک (MA) ۵۰ روز نشان از یک حرکت صعودی دارد اما میانگین متحرک (MA) ۱۰۰ و ۲۰۰ روز خنثی است. شاخص قدرت نسبی (RSI) نشان از روندهای نزولی در آینده دارد.

نمودار اتر

تحلیل تکنیکال اتریوم ۱۸ فوریه

شاخص قدرت نسبی روزانه نشان از یک روند نزولی سه گانه دارد که می‌تواند قیمت‌ها را به سطح ۷۵۷ دلار در هفته پیش، برساند. روند صعودی خط روند می‌تواند در ۷۵۲ دلار شاهد پشتیبانی باشد. میانگین متحرک (MA) ۵۰ روز شاید متوقف شود و روند نزولی پایان یابد.

پیش‌بینی قیمت اتریوم

به نظر می‌رسد قیمت اتر به نزدیک ۹۲۷٫۲۹ دلار برسد (۳۸٫۲ درصد نسبت‌های فیبوناچی روند حرکتی قیمت‌ها از پایین‌ترین قیمت ماه جولای تا بالاترین قیمت ماه ژانویه). پایین‌تر رفتن قیمت‌ها به زیر ۷۵۲ دلار شاید نشان دهنده روند طولانی‌تر قسمت نزولی نمودار باشد. بهترین حالت در صورتی رخ می‌دهد که قیمت‌ها به بالای ۱۱۶۴٫۹۷ دلار برسد و این روند صعودی همچنان ادامه پیدا می‌کند.

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری روی اتریوم، ارزجو خدمات معتبر و متنوعی را در این زمینه ارائه می‌کند.