سرمایکس
video thumb

شک و تردید شرکت پی‌ پال در مورد ورود به عرصه‌ی ارزهای دیجیتال

مدیر امور مالی (CFO) سیستم پرداخت اصلی پی پال در مصاحبه با یاهو فایننس عنوان کرد که این شرکت در مورد ورود به عرصه‌ی ارزهای دیجیتال دچار شک و تردید است.

جان رینی (John Rainey)، مدیر امور مالی پی پال درباره برنامه های آتی این شرکت در خصوص ارزهای دیجیتال عنوان کرد که این شرکت قبلا به خریداران خود اجازه داده که بیت کوین را به عنوان گونه ای از پرداخت مورد پذیرش قرار دهند، اما پس از مدتی با نوسانات و بی ثباتی نرخ این ارز مواجه شد. رینی با بیان اینکه اگر یک تاجر بیت کوین را مورد پذیرش قرار دهد می تواند آن را به یک ارز پایدار مانند یورو یا دلار تبدیل کند، افزود:

ما تیم هایی داریم که مشخصا بر روی بلاک چین و ارزهای دیجیتال فعالیت می کنند و می خواهیم بر روی فرم هایی که در آینده شکل خواهند گرفت کار کنیم. البته من فکر می کنم که در حال حاضر انجام چنین کاری زود است.

رینی همچنین عنوان کرد که پی پال به میزان ۵۰۰ میلیون دلار بر روی شرکت شبکه حمل و نقل آبر (Uber) سرمایه گذاری کرده است، چراکه این دو شرکت قصد دارند که به طور مشترک یک پلتفرم پرداخت را توسعه دهند.

پی پال

در اواسط ماه آوریل، پی پال یک امنیت شبکه برای سیستمی تحت عنوان ” Techniques for cryptocurrency ransomware detection and mitigation” اختراع کرد که هدفش بهبود شناسایی باج افزارها و جلوگیری از عدم دسترسی کاربران به فایلهایشان شود.

سال گذشته، پی پال یک اختراع دیگر را برای افزایش سرعت پرداخت های ارزهای دیجیتال با استفاده از کلید خصوصی ثانویه به ثبت رساند که هدف آن کاهش زمان انتظار برای تراکنش های بین تجار و مصرف کنندگان بود. این اختراع، نحوه ایجاد کیف پول ثانویه با کلیدهای خصوصی خود را زمان های تراکنش ها بسیار سریع تر می کند. “عملا مقدار زمانی که پرداخت کننده باید منتظر بماند تا مطمئن شود که طرف حساب پول مجازی را در یک تراکنش ارز مجازی دریافت می کنند، از بین می برد.”

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version