سرمایکس
video thumb

آتاری رمزارز مخصوص به خود را خواهد ساخت!

به گزارش بلومبرگ شرکت فرانسوی آتاری ، انتشاردهنده بازی‌هایی همچون تتریس(Tetris) و پک‌من(Pac Man) شاهد افزایش سهام خود بیش از ۶۰ درصد بعد از اعلام سرمایه‌گذاری این شرکت در رمزارز‌ها بود.

بر اساس گزارشات از نشست خبری آتاری که در اوایل این ماه برگزار شد، آتاری سرگرمی

فردیک شنِی(Frederic Chesnais)، مدیر عامل آتاری در یک نشست خبری گفت:

تکنولوژی بلاکچین آماده ایفای نقش مهمی در محیط زندگی ما است و اگر انقلابی ایجاد نکند مطمئنا تغییرات زیادی ایجاد خواهد کرد؛ از جمله اکوسیستم اقتصادی کنونی به خصوص در بخش صنعت بازی ویدئویی و تراکنش‌های آنلاین[…] هدف ما انتخاب موقعیت‌های استراتیک همراه با ریسک مالی محدود برای بهینه ساختن دارایی‌ها و برند آتاری است. Frederic Chesnais

شرکت‌هایی که قبلا دستی در دنیای رمزارز‌ها نداشته‌اند و اخیرا به طور عمومی اعلام کرده‌اند که با رمزارز‌ها و تکنولوژی بلاکچین همسو شده‌اند به شدت به سود رسیده‌اند حتی اگر فقط به صورت ظاهری این کار را کرده باشند. برای مثال وقتی شرکت چای سازی لانک آیلند(Long Island Iced Tea) اسمش را به لانگ بلاکچین(Long Blockchain) تغییر و گفت که در کسب و کار استخراج رمزارز سرمایه‌گذاری خواهد کرد با محدوده رشد ۴۵۸ درصدی در مبادلات بورسی خود مواجه شد. به همین دلیل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا(SEC)، اخیرا اعلام کرده است شرکت‌هایی که کلمه “بلاکچین” را به اسم خود اضافه می‌کنند با نظارت شدید قانونگذاران روبرو خواهند شد.

نظر شما راجب استفاده صنعت بازی‌های کامپیوتری از رمزارز‌ها چیست؟ به نظر شما اضافه کردن کلمه بلاکچین به کدامیک از شرکت‌های ایرانی برای آن سودآور خواهد بود؟ نظرات خود را در بخش دیدگاه‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت های ارزهای دیجیتالی می توانید به سایت ارزجو مراجعه کنید.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version