سرمایکس
video thumb

فرد ناشناسی ۴۰۰ میلیون دلار بیت کوین خرید !

طی دو هفته گذشته سفارش‌های خرید بی‌شماری برای بیت کوین ثبت شده اما یکی از آن‌ها توجهات را به خود جلب کرده است.

از ۱۲ دسامبر ۲۰۱۷ تا ۱۲ فوریه ۲۰۱۸ به مدت دو ماه، فردی ناشناس حدود ۹۶,۰۰۰ واحد بیتکوین خریداری (یا دریافت) کرده است.

به گزارش بنیاد Fortune، سرمایه گذار یا معامله گر ناشناسی رقمی بالغ بر ۴۰۰ میلیون دلار که برای دو بار خرید گران‌ترین خانه نیویورک کافی است را در پادشاه ارزهای دیجیتال، بیت کوین سرمایه گذاری کرده است. خانم یا آقای ثروتمند بین تاریخ ۹ تا ۱۲ فوریه تعداد بیت کوین‌هایش را از ۵۵,۰۰۰ واحد به ۹۶,۰۰۰ واحد افزایش داده و خرید او در افزایش اخیر قیمت بیت کوین بی تأثیر نبوده است.

فرد ناشناسی 400 میلیون دلار بیت کوین خرید !

بزرگ‌ترین حجم خرید در ۹ فوریه (۲۰ بهمن) ماه صورت گرفت و حدود ۳۲,۰۰۰ واحد توسط فرد ناشناس خریداری شده است و خرید ۹,۰۰۰ واحد دیگر در ۱۲ فوریه انجام شده. در کمترین حالت او در این ۱۰ روز حدود ۸۳ میلیون دلار سود کسب کرده است.

با احتساب بیتکوین‌هایی که این فرد در ماه دسامبر ۲۰۱۷ ذخیره کرده ، ارزش کل دارایی بیتکوین او با قیمت فعلی در حال حاضر حدود ۱٫۱ میلیارد دلار براورد می شود.

طبق بررسی‌های انجام شده توسط بنیاد Fortune، کیف پول این سرمایه گذار تا روز ۱۲ دسامبر خالی بوده، اما روز ۱۳ دسامبر ۴۸,۶۲۷ بیت کوین وارد کیف پول این فرد می‌شود. در آن روز قیمت بیت کوین حدود ۱۷,۰۰۰ دلار بود که نشان می‌دهد وی در آن زمان حدود ۸۲۷ میلیون دلار بیت کوین دریافت کرده است.

درحال حاضر در کیف پول این فرد به آدرس «۳Cbq7aT1tY8kMxWLbitaG7yT6bPbKChq64» حدود ۹۶,۶۵۰ واحد بیت کوین وجود دارد.

فرد ناشناسی 400 میلیون دلار بیت کوین خرید !

چه چیزی باعث خریدی به این بزرگی شده است و چه کسی پشت این پول قرار دارد؟ جواب مبهم است. اگر این شخص واقعاً خریدار بوده باشد و بیت کوین‌ها از طریق دیگری به وی نرسیده باشد، در اولین خرید او تصور داشته که قیمت بیتکوین در دسامبر به صعودش ادامه خواهد داد; در غیر این صورت می‌توانست برای خرید تا رسیدن قیمت به ۶,۰۰۰ دلار صبر کند. این شخص می‌تواند هر کسی باشد، یک شخص حقوقی یا حتی برادران وینکلواس!!

برای مشاوره با مشاوران و پشتیبانان با تجربه و حرفه ای تیم ارزجو در زمینه ارزهای دیجیتالی به سایت ارزجو مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version