سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

۳۰ آلت کوین برتر با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۸ – بخش سوم

در این نوشته به قسمت سوم از ادامه معرفی ۳۰ آلت کوین با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۱۸ میلادی خواهیم پرداخت. با این بخش از ماینینگ کوین قصد داریم به اتخاذ تصمیم بهتر از سوی شما در سرمایه گذاری بر روی ارزهای رمزپایه کمک کنیم.

سلب مسئولیت: این مطلب صرفاً نظر ما است و نباید آن را به عنوان یک مشاوره مالی یا سرمایه گذاری در نظر بگیرید. همیشه روی چیزی سرمایه گذاری کنید که در مورد آن تحقیقات کاملی انجام داده باشید و بتوانید از تصمیم خود دفاع کنید.

اینشتانیوم دارای نامی با مزه و فانتزی است. با انتخاب این نام، دانست این نکته که این آلت کوین به علوم مربوط می‌شود، خیلی برای ما تعجب‌آور نیست. اینشتانیوم یک پلت‌فرم است که سرمایه‌هایی را برای تحقیقات علمی جمع‌آوری می‌کند.

همچنین، این آلت کوین علاقه‌مند به پیشرفت و توسعه تکنولوژی اینترنت است که تنها به تحقیقات علمی مرتبط نمی‌شود. برخلاف برخی عرضه اولیه سکه‌ها (ICO)، این ارز رمزپایه قابل استخراج است. اگر می‌خواهید از اعضای جامعه چنین آلت کوینی شوید، بهتر است آن را بررسی کنید. به نظر این یک آلت کوین با پتانسیل بالا است.

اینشتانیوم که از سال ۲۰۱۴ کار خود را آغاز کرده، در طول یک سال گذشته ارزش خود را از ۰٫۰۰۱۶ دلار به ۰٫۴۲ دلار ارتقا داده است. به عبارتی دیگر، قیمت اینشتانیوم در طول یک سال ۲۶۲ برابر شده است. این در حالی است که در آخرین ماه سال ۲۰۱۷، قیمت ۲٫۶۳ دلاری را هم تجربه کرده است (یعنی بیش از ۱٫۶۴۰ برابر اوایل سال ۲۰۱۷)!!!

30 آلت کوین برتر با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری در سال 2018 - بخش سوم

استورج نیز به مانند سیاکوین بر روی ذخیره سازی ابری ارزان قیمت تمرکز دارد. این آلت کوین در واقع یک شرکت ذخیره سازی ابری است که ارز رمزپایه خود را راه‌اندازی کرده است.

توکن استورج نیز بر اساس بلاک چین اتریوم پایه‌ریزی شده است. هدف از این ارز رمزپایه این است که ذخیره سازی ابری را با نرخ بسیار ارزان‌تر نسبت به نرخ فعلی بازار ارائه دهد. دلیل این که آن‌ها ارز رمزپایه خود را راه‌اندازی کرده‌اند، این است که در پی تامین مالی جمعی بوده‌اند. آن‌ها می‌خواستند توسعه محصول خود را سریع‌تر کنند. حتی با این که آن‌ها یک ارائه دهنده ذخیره سازی ابری می‌باشند، اما تنها یک دیتا سنتر واحد ندارند.

کاربران می‌توانند فضای ذخیره سازی استفاده نشده خود را -در صورت تمایل- با استفاده از توکن‌های استورج با قیمت بالاتری اجاره دهند یا بفروشند. در حال حاضر آن‌ها چندین شریک تجاری مانند “هروکو” و “مایکروسافت آزور” دارند. استورج در مدت چند ماهی که از آغاز به کارش می‌گذرد، قیمت توکن خود را تقریبا دو برابر کرده است. قیمت این توکن در ابتدا ۰٫۵۲ دلار بود و در حال حاضر به ۱٫۰۸ دلار رسیده است. به هرحال، این هم یک آلت کوین با پتانسیل بالا از نظر ما است.

30 آلت کوین برتر با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری در سال 2018 - بخش سوم

انجین کوین مورد علاقه برخی واقع شده است و ممکن است تبدیل به یکی از آلت کوین های برتر حوزه بازی شود. انجین کوین به طور کلی یک توکن است که برخی افراد همواره در پی آن بوده‌اند. این یک توکن بازی برای “گیمرها” (بازی‌کنندگان) است! گیمرها می‌توانند خوشحال باشند که در آینده می‌توانند سلاح‌های وحشت‌آفرین خود را در بازی بفروشند یا اقلام مورد نیازشان را با توکن انجین کوین خریداری کنند!

احتمالا هنگامی یک بازی را به اتمام می‌رسانید، اقلامی که به دست آورده‌اید را در قبال توکن‌های انجین کوین می‌فروشید تا اقلام دیگری را در بازی‌های دیگر خریداری کنید. تصور کنید که یک مورد گران قیمت در را در ” کال اف دیوتی” (Call of Duty) بفروشید و سپس چیزی را در “ورد اف وارکرافت” (World of Warcraft) خریداری کنید. انجین کوین در این زمینه بسیار پتانسیل خوبی دارد.

انجین کوین در عمر چهار ماهه‌ی خود که با قیمت ۰٫۰۲۱ دلاری شروع کرده است، بیش از ۸ برابر رشد داشته است! این آلت کوین هم اکنون ۰٫۱۷ دلار قیمت دارد و قیمت ۰٫۴۸ دلاری را هم تجربه کرده است.

انجین کوین هم اکنون بزرگ‌ترین پلت‌فرم ایجاد انجمن‌های بازی است. مقر اصلی توسعه‌دهندگان آن در سنگاپور است. آن‌ها میلیون‌ها نفر بازیکن ثبت شده دارند، بنابراین قطعا راه خود را به بازار باز کرده‌اند. البته در نظر داشته باشید که با توجه به این که انجین کوین فقط به بازی اختصاص دارد، احتمالا همانند بیت کوین افزایش قیمت نخواهد داشت.

30 آلت کوین برتر با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری در سال 2018 - بخش سوم

اوکی کش را خریدم زیرا این یک کوین انجمن محور است. به نظر من این یک آلت کوین با پتانسیل بالا است. همان‌گونه که ابتدا شنیده بودم، آن‌ها یک گروه بسیار جدی مخالف هم تشکیل داده‌اند. شما می‌توانید در این گروه با مخالفان خود چت کنید، بحث کنید، یا آن‌ها را بپذیرید. همچنین، آن‌ها به دنبال ورود به بازار بازی یا موارد مربوط به سرگرمی می‌باشند.

اوکی کش این امکان را می‌دهد تا شما به ایجاد پیشرفت در توکن آن کمک کنید، همان‌طور که این امکان در دسترس عموم جامعه آن است. این که آیا موفق خواهد شد یا نه، بستگی به جامعه دارد. خیلی زود خواهیم فهمید.

این آلت کوین هم در سال ۲۰۱۵ کار خود را شروع کرده است و در طول یک سال گذشته، قیمت خود را بیش از ۳۰ برابر کرده است. هم اکنون، قیمت اوکی کوین ۰٫۲۸ دلار است.

30 آلت کوین برتر با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری در سال 2018 - بخش سوم

ای او اس به طور کلی بر اساس ایده “دن لاریمر” که یکی از بنیان‌گذاران استیم است، شکل گرفته است. دن لاریمر به طور حتم یک توسعه‌دهنده بسیار با استعداد است و بسیاری معتقدند که ای او اس آینده ای روشن دارد و آن را دارای پتانسیل بالا می‌دانند. این آلت کوین فقط در عرض چند هفته از ۰٫۵ دلار به ۱۰ دلار رسید!

ای او اس هنوز در دوره ICO است و توکن‌های جدید به صورت هفتگی صادر می‌شود. این ارز رمزپایه مانند یک سیستم عامل است که در آن توسعه‌دهندگان می‌توانند توکن‌های جدیدی روی آن ایجاد کنند. از این جهت، این آلت کوین به اتریوم شباهت دارد و به زودی نیز توکن‌های هوشمند استیم را شبیه خود می‌بیند.

داشتن مقداری توکن ای او اس معادل داشتن ادعا در منابع سرور آن است. بعضی می‌گویند ای او اس به علت پتانسیل بالایی که در پوشش بسیاری از بخش‌ها (از جمله ذخیره سازی) دارد، به عنوان یکی از آلت کوین های برتر می‌تواند در آینده بر بازار ارزهای رمزپایه سلطنت کند.

30 آلت کوین برتر با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری در سال 2018 - بخش سوم

اگر می‌خواهید به شکلی جامع آشنا شوید، به مقاله “لیسک (Lisk) چیست؟ – راهنمای کامل” مراجعه کنید. با این حال، در این‌جا برخی از ویژگی‌های آن را بازگو می‌کنیم. لیسک اولین ارز رمزپایه با قسمت‌های کوچک‌تر با نام زنجیره‌های جانبی است. این ویژگی به طور کلی اجازه می‌دهد هر کسی بتواند بلوک‌های طراحی شده خود را برای ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده کند. به عبارتی، هرکسی به نوعی بلاک چین اختصاصی خود را خواهد داشت. لیسک از جاوا اسکریپت به عنوان زبان برنامه‌نویسی خود بهره می‌برد.

به طور کلی در چنین شرایطی، بلاک چین می‌تواند با بسیاری از تراکنش‌های کاذب که بارگذاری می‌شود، بلوک‌هایش سریع‌تر پر شوند و سرعت شبکه کاهش پیدا کند. این اتفاقی است که برای زنجیره‌های جانبی ممکن است رخ دهد. با این وجود، این اتفاق به طور کلی خارج از بلاک چین اصلی می‌افتد و تمام این تراکنش‌های حجم بالا، هیچ مزاحمتی را برای بلاک چین اصلی به وجود نمی‌آورد. به لحاظ تئوری، این کار باعث می‌شود لیسک همیشه بلاک چینی پرسرعت داشته باشد.

لیسک همچنین از یک الگوریتم اجماع مشابه با استیم استفاده می‌کند و بنیان‌گذار آن نیز یکی از توسعه‌دهندگان سابق اتریوم است. لیسک از سال ۲۰۱۶ کار خود را آغاز کرده است و در این اواخر به افزایش قیمت‌های آسانسوری خود شهره شده است. این آلت کوین، در یک سال گذشته قیمت خود را از ۰٫۱۳ دلار به ۳۱٫۳۵ دلار (در زمان انتشار این متن) رسانده است. در حقیقت، قیمت لیسک در طول یک سال گذشته بیش از ۲۴۰ برابر شده است! به نظر می‌رسد لیسک همچنان دارای پتانسیل بالا برای پیشرفت است.

30 آلت کوین برتر با پتانسیل بالا برای سرمایه گذاری در سال 2018 - بخش سوم

چرا این آلت کوین را با پتانسیل بالا می‌دانیم؟ بیت شیرز بسیار خاص است. به این معنی که یک مبادله غیرمتمرکز است. به عبارتی دیگر، از “بیت رکس”، “باینانس“، “کوین بیس” و … متفاوت است. این آلت کوین براساس الگوریتم اجماعی مشابه “ای او اس” و “لیسک” بهره می‌برد است که “دن لاریمر” بنیان‌گذار مشترک آن‌ها است.

بیت شیرز مبتنی بر “گرافن” است که یک بلاک چین منبع باز C++ است که مبتنی بر اجماع است. نکته جالب در مورد بیت شیرز این است که آدرس کیف پول شما یک نام کاربری است که برای خود انتخاب می‌کنید. این امر به این معنی است که شما نیازی به نگه‌داری از آدرس‌های کیف پول فوق العاده طولانی نظیر آدرس بیت کوین ندارید، در این جا فقط نام کاربری خود را ایجاد می‌کنید که می‌تواند نام خودتان باشد.

داشتن توکن بیت شیرز مانند دارایی سهام است، فقط به جای آن ارز رمزپایه دارید. بیت شیرز نیز در یک سال گذشته حدود ۳۵ برابر رشد قیمت را تجربه کرده است (بله، شاید در برابر لیسک، چندان زیاد نباشد، اما در برابر طلا چطور؟!).

ادامه دارد…

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version