سرمایکس
video thumb

دولت ایالات متحده فعلا قانونی در مورد بیت کوین تصویب نمی‌کند

یکی از مقامات کاخ سفید گفت که دولت ایالات متحده حداقل به این زودی قانون و مقرراتی در مورد بیت کوین تصویب نخواهد کرد. علت این امر، عدم شناخت صحیح دولت‌مردان این کشور از بیت کوین و دیگر ارزهای رمزپایه است. با ماینینگ کوین از اخبار ارزهای رمزپایه مطلع باشید.

راب جویس، دستیار ویژه رئیس جمهور ایالات متحده و هماهنگ‌کننده امنیت سایبری کاخ سفید، در مصاحبه‌ای با سی‌ان‌بی‌سی اظهار داشت که اگر چه دولت ایالات متحده نگران بیت کوین و دیگر ارزهای رمزپایه عمومی است، اما مقامات این کشور هنوز از تعیین یک چارچوب قانونی و رسمی فاصله دارند. او در مورد تصویب قوانین ارزهای رمزپایه توسط دولت ایالات متحده، گفت:

“من فکر می‌کنم هنوز ما باید به صورتی کامل در این مورد مطالعه و بررسی داشته باشیم و هر آن چه ایده‌ی خوب و بد در این فضا وجود دارد را درک کنیم. بنابراین، فکر نمی‌کنم تصویب چنین قانونی به این زودی رخ دهد.”

راب جویس ۲۷ سال در آژانس امنیت ملی (NSA) ایالات متحده مشغول به کار بوده است. او با داشتن چنین سابقه کاری، اظهار کرد که کاخ سفید بیش‌تر نگران توانایی مجرمان در استفاده از بیت کوین و آلت کوین ها برای دور زدن سیاست‌های مبارزه با پولشویی است که در موسسات مالی ارزهای سنتی به اجرا گذاشته شده است.

جویس گفت:”ما نگران هستیم. در این زمینه، ویژگی‌های مثبتی در مورد مفهوم بیت کوین، پول نقد دیجیتال، ارزهای دیجیتال و رمزپایه وجود دارد. با این وجود، هم‌زمان این نگرانی هم وجود دارد که اگر از بیت کوین در فعالیتی مجرمانه استفاده شود، نمی‌توانید زمان را به عقب برگردانید و آن پول را پس بگیرید. با این شیوه فعلی بیت کوین و سایر روش‌های دیگر ارزهای رمزپایه، ما هنوز به درک درستی از آن‌ها نرسیده‌ایم. بنابراین، این یک مشکل است.”

دولت ایالات متحده فعلا قانونی در مورد بیت کوین تصویب نمی‌کند

نظرات جویس به نظر نوعی پژواک صدای “استیون منوچین”، وزیر خزانه‌داری ایالات متحده است. منوچین گفته بود که مایل است ارائه‌دهندگان کیف پول ارزهای رمزپایه تحت همان دستورالعمل‌هایی که به بانک‌ها و موسسات مالی داده شده است، فعالیت داشته باشند.

منوچین در ماه ژانویه گفت: “این چیزی است که ما به دقت در پی آن هستیم و این پیگیری را دنبال می‌کنیم. مسئله اول، و مهم‌ترین مسئله این است که مطمئن شویم مردم نمی‌توانند بیت کوین را در جهت فعالیت‌های غیرقانونی استفاده کنند. بنابراین، ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که وب سایت‌های غیرقانونی در مورد بیت کوین وجود نداشته باشند. این چیزی است که امروز باعث نگرانی ما است.”

البته، حتی با ادعای خود وزارتخانه خزانه‌داری ایالات متحده، استفاده از ارزهای رمزپایه درصد کمی از حجم معاملات غیرقانونی را تشکیل می‌دهد. بنابر همین گزارشات، این “دلار” است که بیش‌ترین ارتباط را با فعالیت‌های غیرقانونی دارد!

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version