video thumb

دنیای ارزهای رمزپایه و ۶ نوع کاربر تلگرام

حتما شما هم با انواع کاربران دنیای ارزهای رمزپایه در گروه‌ها و کانال‌های شبکه‌های اجتماعی برخورد داشته‌اید. در گروه‌ها و کانال‌های ارزهای رمزپایه تلگرام می‌توان انواع کاربران دنیای ارزهای رمزپایه

در سال گذشته، یکی از کارکنان سابق شبکه اجتماعی روسی Vkontakte به نام “آنتون روزنبرگ” گزارش داد که تلگرام در حال راه‌اندازی عرضه اولیه سکه (ICO)

با گذشت زمان، حالا دیگر اندیشه‌های پاول دورف در مورد راه‌اندازی پروژه بلاک چین و ارز رمزپایه تلگرام برای همه روشن شده است. اخباری نیز منتشر شده که تا کنون بیش از ۸۵۰ میلیون دلار سرمایه جذب این پروژه شده است.

تلگرام مرکز اصلی ارتباطات برای میلیون ها نفر محسوب می‌شود. این پلت‌فرم ارتباطاتی همانند هر جامعه‌ای در دنیای واقعی، گروه‌ها و انجمن‌هایی مجازی دارد. در کانال‌های تلگرامی، انواع کاربران دنیای ارزهای رمزپایه نیز حضور دارند که هر کدام نقش خاص خود را ایفا می‌کنند. این نقش‌ها به ویژه در هنگام اعلام یک عرضه اولیه سکه (ICO) یا نوسانات شدید بازار ارزهای رمزپایه، پر رنگ‌تر نیز می‌شود. برخی از انواع روانشناختی ابتدایی کاربران دنیای ارزهای رمزپایه در گروه‌ها و کانال‌های تلگرام را با هم بررسی می‌کنیم:

۱- هشدار دهنده

این نوع کاربران بیش‌ترین فعالیت را در گروه‌های تلگرام دارند. این میزان فعالیت به گونه‌ای است که خودشان و دیگران را دیوانه می‌کند. آن‌ها تاجرانی ترسو و وحشت زده‌اند که عشقی ابدی به پروژه‌ها و اغلب کاربران دیگر دارند. با این همه، با اولین مشکل و اختلالی که در دنیای ارزهای رمزپایه رخ می‌دهد، خشمگین و هراسان می‌شوند.

واژگان اصلی:

در شرایط عادی: همه را دوست دارم. من واقعا به این پروژه اعتقاد دارم.

در شرایط غیر عادی: من می‌خواهم کوین‌هایم را بفروشم و پولم را زنده کنم! ازت متنفرم! پول من را بده! این واقعا کلاهبرداری است! تقلب شده! همه چیز از دست رفت! باید به حرف مادرم گوش می‌کردم! شما احمق هستید!

۲- مردی با “ارتباطات”!

این نوع کاربران معمولا خودشان را دارای دانش در تمامی حوزه‌های قضایی، داشتن ارتباطات در سیا و ام آی ۶ و بچه‌های بالا!، مراجع قانونی، و حتی گاهی تا ارتباط با رئیس جمهور نشان می‌دهند.

واژگان اصلی: شما در معضل بزرگی قرار گرفته‌اید. من همه موارد را گزارش کرده‌ام. شما تحت نظر مراجع هستید. همه چیز رصد می‌شود.

۳- وفادار و با ایمان به پروژه

این دسته، عمده کاربران در هر گروه و کانال تلگرام دنیای ارزهای رمزپایه را تشکیل می‌دهد. آن‌ها پول خودشان را نه فقط برای به دست آوردن سود، بلکه به خاطر اعتمادشان به پروژه و تیم آن، سرمایه گذاری می‌کنند. این افراد مخاطبان اصلی هر پروژه محسوب می‌شوند که تیم را حمایت می‌کنند و آن را الهام بخش می‌دانند. آن‌ها بیشتر طرفداران وفادار محصول و افرادند و در طول توسعه درک و صبر دارند. این مخاطبان معمولا همه پیام‌ها، تحلیل‌ها و اخباری که علاقمندان و تحلیل‌گران با تجربه ارزهای رمزپایه در کانال و دیگر رسانه‌ها منتشر می‌کنند را می‌خوانند و به آگاهی و تجربه خود می‌افزایند. آن‌ها معمولا همه مسائل را خودشان بررسی می‌کنند و گاهی اوقات با دیگران به اشتراک می‌گذارند.

واژه اصلی: من معتقدم که همه چیز درست می‌شود.

دنیای ارزهای رمزپایه و 6 نوع کاربر آن

۴- فروشنده

این نوع کاربر با یک هدف می‌آید: خرید با قیمت کم و فروش با قیمت بالا. او اهمیتی نمی‌دهد که چه محصولی در حال توسعه است یا این که ایده پشت آن محصول چیست یا اصولا چه کسانی در تیم پروژه قرار گرفته‌اند. این نوع کاربران حتی دانش اولیه را هم به سختی دارند.

واژگان اصلی: کی توی لیست فروش میاد؟ بیاین بچه‌ها، عجله کنین! من نمی‌تونم صبر کنم تا تو یک ماه، یک توکن بخواد ۱۰۰ دلار بشه…

۵- کاربر همیشه بلاک شده

یک کاربر از این نوع همیشه بلاک می‌شود و دوباره با ایجاد یک حساب جدید باز می‌گردد و همه چیز را از نو آغاز می‌کند!

واژگان اصلی: چرا من دوباره بلاک شدم؟ شماها …

۶- کاربر کنایه‌زن

این هم نوع دیگری از کاربران گروه‌ها و کانال‌های تلگرامی دنیای ارزهای رمزپایه است. او هر ماه، یک بار آنلاین می‌شود و هر بار سوالات مشابهی با رگه‌های طنز را مطرح می‌کند: “هنوز اینجا هستید؟ پروژه هنوز سقوط نکرده؟ ظرف‌ها رو بشوریم بهمون توکن میدین؟” سپس، او دوباره می‌رود و معمولا یک ماه بعد با همین سوالات و جوک‌ها باز می‌گردد.

هر کدام از این نشانه ها منحصر به فرد است. تلگرام دیگر فقط یک پیام‌رسان نیست. این ابزار معنای زیادی برای جامعه و دنیای ارزهای رمزپایه دارد. تلگرام همانند سیستم گردش خون است که صدها پروژه ICO در حال حاضر در آن فعال است. تلگرام پتانسیل بسیار بالایی برای ورود به این دنیای ارزهای رمزپایه دارد. عرضه اولیه سکه آن می‌تواند بزرگ‌ترین ICO تاریخ در جهان شود. تنها این نیست: جامعه ارزهای رمزپایه در تمام جهان هر روز از تلگرام استفاده می‌کند.

برای اطلاع از آخرین قیمت های انواع ارزهای دیجیتالی می توانید به سایت ارزجو مراجعه کنید و از امکانات و خدمات  این سایت در زمینه ی ارزهای دیجیتالی استفاده کنید.