سرمایکس
video thumb

بیت کوین رایگان در مرکز مبادلات ارزهای رمزپایه ژاپنی!

در یکی از مراکز مبادلات ارزهای رمزپایه، به اشتباه بیت کوین رایگان به مشتریانش ارائه کرد! در این میان برخی به یاد سخنان بدبینان به بیت کوین همچون مانند جیمی دیمون مدیر عامل جی پی مورگان افتادند که مدعی است “بیت کوین هیچ ارزشی ندارد.” با ارزجو از اخبار ارزهای رمزپایه مطلع باشید.

“زایف” (Zaif) یک مرکز مبادلات ارزهای رمزپایه است که در اوزاکا ژاپن مشغول فعالیت است. این مرکز، حدود ۱۸ دقیقه بیت کوین رایگان به کاربران و معامله‌گران خودش ارائه کرد. زایف در بیانیه‌ای اعلام کرد که یک خطای فنی باعث شده بود که چند معامله‌گر مجاز به خرید بیت کوین

طبق اعلام زایف، در طی این خطای ۱۸ دقیقه‌ای، هفت مشتری توانستند بیت کوین را با نرخ صفر ین خریداری کنند یا به عبارتی دیگر، بیت کوین رایگان هدیه بگیرند. البته پس از این که زایف متوجه خطای خود شد، سعی در پس گرفتن بیت کوین رایگان توزیع شده دارد. این در حالی است که یکی از مشتریان زایف بیت کوین رایگان دریافتی خود را منتقل کرده است و زایف همچنان مشغول مذاکره با او است.

بیت کوین رایگان در مرکز مبادلات ارزهای رمزپایه ژاپنی!

هرچند که خطای رخ داده در پلت‌فرم زایف باعث چنین اتفاقی شد، اما در دیگر بخش‌های عملکرد پلت‌فرم خطا و خللی رخ نداد و کاربران مشغول استفاده از آن بودند.

بنا بر گزارش‌های رسیده، زایف در بیانیه خود اعلام کرد: “ما به خاطر مشکلات و ناراحتی ایجاد شده از مشتریان خود پوزش می‌طلبیم. ما در تلاشیم که چنین مشکلاتی دیگر رخ ندهد و در ادامه کار، بر روی بهبود خدمات خود توجه بیش‌تری خواهیم داشت.”

طبق اطلاعات ارائه شده از سوی “کوین مارکت کپ”، زایف در طی ۲۴ ساعت، در حدود ۱۷٫۳ میلیون دلار حجم معاملات را پردازش می‌کند. این مرکز مبادلات ارزهای رمزپایه دارای رتبه‌ی پنجاه و یکم در میان مراکز مبادلات با هزینه‌های معاملاتی می‌باشد.

طبق گزارش رویترز، زایف یکی از ۱۶ مرکز مبادلات ارزهای رمزپایه ژاپنی است که در حال حاضر توسط آژانس خدمات مالی ژاپن (FSA) مجوز فعالیت دارد. کوین چک هم یکی دیگر از این ۱۶ مرکز مبادلات است که به تازگی هک شده است. البته، تاریخ مجوز کوین چک به اتمام رسیده بود که با اجازه موقت به فعالیت خود ادامه می‌دهد تا به درخواست مجوزشان رسیدگی شود. در ماجرای هک شدن کوین چک، ۵۳۰ میلیون دلار “ان ای ام” به سرقت رفت. به این ترتیب، این سرقت به عنوان بزرگ‌ترین سرقت تاریخ ارزهای رمزپایه

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version