سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

المپیک زمستانی ۲۰۱۸ و ورزشکارانی که با بیت کوین کمک جذب کردند

المپیک زمستانی ۲۰۱۸ که در کره جنوبی برگزار شد، از ابعاد مختلف قابل بررسی است. جالب است بدانید که ارزهای رمزپایه در این زمینه هم مشارکت داشته اند. با ارزجو از اخبار ارزهای رمزپایه مطلع باشید.

دیگر تنها این استارتاپ ها نیستند که از ارزهای رمزپایه

نکته جالبی که وجود دارد، سخنان یکی از لوژ سواران سابق تیم ایالات متحده در مورد بیت کوین است. “تای دانکو” یکی از اعضای تیم لوژ سواری ایالات متحده در المپیک زمستانی ۱۹۸۰ است. او معتقد است که لوژ سواری و بیت کوین شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند. او می‌گوید که ریسک ذاتی سرمایه گذاری بر روی بیت کوین، سرعت رشد قیمت آن، سقوط مکرر قیمت، و در نهایت، نیاز به حفظ زندگی عزیزمان، مواردی است که به نوعی نمادین می‌توان در ورزش لوژ سواری نیز مشاهده کرد.

المپیک زمستانی 2018 و ورزشکارانی که با بیت کوین کمک جذب کردند

تای دانکو یکی از کسانی است که برای حضور پرقدرت تیم لوژ سواری ایالات متحده در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ جذب سرمایه می‌کرد. این تیم از دسامبر ۲۰۱۷ (زمانی که بیت کوین تبدیل به نقل محافل شده بود)، شروع به پذیرش بیت کوین برای تامین سرمایه جمعی کرد. تا دانکو، خود اولین نفری بود که با اهدای بیت کوین به تیم لوژ سواری ایالات متحده در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ کمک مالی کرد. او دیگران را نیز تشویق به اهدای این گونه کمک‌ها می‌کرد. دانکو به بلومبرگ گفت که با توجه به محبوبیت بیت کوین و ارزهای رمزپایه و مزایای مالیاتی آن‌ها، می‌شود از این ارزهای رمزپایه به عنوان وسیله‌ای مناسب جهت جمع‌آوری پول برای تیم‌های ورزشی استفاده کرد.

با وجود این که تیم‌های حاضر در المپیک‌های تابستانی معمولاً دارای اسپانسرهای قوی می‌باشند، اما بسیاری از تیم‌های المپیک زمستانی -حتی در ایالات متحده- با کمبود منابع مالی لازم مواجه می‌شوند. به همین دلیل هم آن‌ها به جذب سرمایه از روش‌های مختلف نیاز دارند.

جالب است بدانید که پروژه تامین مالی جمعی تیم لوژ سواری ایالات متحده برای المپیک زمستانی از طریق بیت کوین به میزانی موفق بود که اعضای تیم را غافلگیر کرد.

با وجود رسانه‌ای شدن اخبار جمع‌آوری کمک مالی از طریق بیت کوین برای تیم لوژ سواری ایالات متحده، این نخستین باری نیست که المپیک زمستانی و دنیای ارزهای رمزپایه با هم همکاری دارند. در المپیک زمستانی سال ۲۰۱۴، یکی از تیم‌های جامائیکایی از طریق دوژکوین اقدام به جمع‌آوری کمک مالی کرده بود. در آن سال، نزدیک به ۳۰٫۰۰۰ دلار از طریق این آلت کوین برای تیم جامائیکا جذب شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت های انواع ارزهای دیجیتالی می توانید به سایت ارزجو مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version