سرمایکس
video thumb

شرکت بیت گو سیستم دریافت و پرداخت زنجیره‌ای ارزهای دیجیتال ارائه می ‌کند

بیت گو (BitGo) شرکت ذخیره ارزهای دیجیتال ، سرویس جدید تسویه و پرداخت، برای مشتریان سازمانی خود ارائه کرده است.

ارزجو: این سرویس جدید بیت گو به مشتریان بیمه این شرکت ارائه می ‌شود تا اطمینان حاصل کنند که در هنگام نقل و انتقال مبالغ، دچار ریسک نشوند. در حالی که سیستم اصلی این شرکت هم پرسرعت، امن و مناسب می ‌باشد. بیت گو در جریان یک معامله، به عنوان متولی برای هر دو طرف عمل می ‌کند که به گفته این کمپانی از ریسک معامله می ‌کاهد.

علاوه بر ریسک معامله، بیت گو می‌ گوید که سیستم جدید، ریسک‌ های امنیتی را کاهش داده از نقض تصادفی معامله پیشگیری کرده و به سرمایه‌گذاران اجازه می دهد تا با خیال راحت تر به رد و بدل کردن مبالغ خود بپردازند.

تحت این برنامه جدید نقل و انتقال بین کمپانی های مختلف ثبت می شود ولی مبالغ، ذخیره سازی سرد می ‌شوند. طرفین معامله به صورت زنجیره ای به هم متصل می ‌شوند و مراحل معامله و تراکنش ‌ها از طریق بلاک چین، ثبت می ‌شود.

مایک بلش (Mike Bleshe) نماینده ارشد شرکت بیت گو در اظهارات خود در مورد این محصول جدید گفته است که این محصول، مخصوص سرمایه گذاران سازمانی می باشد.

سرمایه گذاران سازمانی علاوه بر ریسک قرارداد، با مشکلات دیگری در مورد اموال خود در صرافی ‌ها قبل از انجام معاملات و ذخیره سازی، مواجه هستند.

بلش اضافه می ‌کند: «تا به حال در یک معامله ارز دیجیتال یک طرف باید تمام ریسک را می پذیرفت و به قابل اطمینان بودن طرف مقابل اعتماد می ‌کرد و این مسئله در مورد سرمایه گذاران سازمانی قابل قبول نیست. ما در حال حاضر یک سیستم تسویه و پرداخت بدون ریسک، سازگار و مناسب ارزهای دیجیتال را ارائه کرده ایم و چیزی که این سرویس را قابل استفاده کرده است، بیمه قوی شرکت بیت گو می ‌باشد.»

به این ترتیب بیت گو امیدوار است که بتواند به سیستم برتر انجام معاملات تبدیل شود و پلتفرم‌ های تک قراردادی، صرافی ‌ها، مدیران ارزهای دیجیتال و فروشندگان را به خود جلب کند. برای استفاده از سرویس جدید تمام شرکت کنندگان در یک تراکنش باید بیت گو را متولی اموال خود کنند.

این کمپانی می گوید که با استفاده از این نوع سیستم، طرفین می توانند انتخاب کنند که با کدام طرف معامله، وارد معامله شوند و محدودیت ‌های آنها را قبل از انجام هر معامله ای بررسی نمایند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version