video thumb

رونمایی کمپانی Sikur از موبایل SikurPhone که دارای کیف ارز مجازی اختصاصی

با بالا رفتن ارزش بیت کوین

این شرکت در MWC از موبایلی به نام SikurPhone رونمایی کرده که دارای کیف ارز مجازی اختصاصی است و اجازه نگهداری این ارزها بدون نگرانی از بابت مسائل امنیتی می دهد.

سیستم عامل SikurPhone نسخه ای سفارشی سازی شده از اندروید نوقا با ظاهری بسیار ساده و سازمانی است و برای کاربران عادی طراحی نشده چرا که امکان نصب گوگل پلی روی آن وجود ندارد و تنها از اپلیکیشن هایی پشتیبانی می کند که امنیت آنها توسط Sikur تائید شده است.

ویژگی های سخت افزاری این موبایل شامل چیپست مدیاتک MT6750، چهار گیگابایت رم، ۶۴ گیگابایت حافظه داخی و باتری ۲۸۰۰ میلی آمپر ساعتی است. دوربین های اصلی و سلفی نیز به ترتیب از سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می برند.

موبایل مخصوص سرمایه گذاران ارز مجازی
موبایل مخصوص سرمایه گذاران ارز مجازی

«الکساندر واسکونسولس»، مدیر عملیاتی این کمپانی می گوید:

کلیدهای خصوصی وارد شده به موبایل روی فضای ابری ذخیره می شوند و در صورتی که موبایلتان را گم کنید ما اطلاعات روی آن را پاک می کنیم. برای دستیابی به داده ها نیز تنها کافی است یک SikurPhone جدید خریده و اطلاعات کاربری را به آن وارد کنید.

علی رغم اینکه مدیران Sikur بر امنیت این موبایل تائید می کنند، ذخیره شدن کلیدهای خصوصی لازم برای دستیابی به بیت کوین در فضای ابری نگرانی های خاص خود را در پی دارد؛ برای مثال در ماه های گذشته چندین مرکز تبادل ارز مجازی

با این حال سرورهای Sikur از ایمنی بالایی برخودار بوده و حتی هکرهای کمپانی امنیتی HackerOne نیز توانایی نفوذ به آن را نداشته اند.

این موبایل تنها برای نگهداری ارزهای مجازی طراحی نشده و در واقع پلتفری با ایمنی بالا است که از تابستان و با قیمت ۷۹۹ دلار به بازار راه پیدا می کند.

برای خریداری انواع ارزهای دیجیتالی می تواند به سایت مطمئن و معتبر ارزجو در این زمینه مراجعه کنید .