سرمایکس
video thumb

آیا ارزهای ملی تا سال ۲۰۳۰ جای ارزهای رمزپایه را می گیرند؟

آیا ارزهای ملی تا سال ۲۰۳۰  جایگزین ارزهای رمزپایه می‌شود؟ برخی افکاری شبیه به “مارک کارنی”، اقتصاددان کانادایی که رئیس بانک انگلستان و همچنین رئیس شورای ثبات مالی گروه G20، دارند. مارک کارنی بیان کرد که بیت‌کوین و دیگر ارزهای رمزپایه

این در حالی است که افراد دیگری که در این وضع کنونی سرمایه گذاری کرده‌اند نیز، آنچنان مطمئن نیستند. اگر از یک آینده نگرها سوال کنید، شاید متوجه شوید ارزهای رمزپایه قرار است در چند دهه بعدی جایگزین ارزهای سنتی شوند. با ارزجو از همه چیز در مورد ارزهای رمزپایه مطلع باشید.

آیا بیت کوین و ارز رمزپایه محکوم به شکستند؟ آینده نگرها چنین فکری نمی‌کنند. مطابق با نظر آینده نگر و نویسنده‌ای به نام “توماس فری”، ارز رمزپایه از سر جایش تکان نمی‌خورد. او می‌گوید که حتی قرار است با گذشت زمان اهمیت این نوع ارزها بیش‌تر شود. فری به نشریه “مانی” گفت:

“جای ارز رمزپایه محکم است. ارزهای رمزپایه قرار است جای ۲۵ درصد از ارزهای ملی را تا سال ۲۰۳۰ اشغال کنند. آن گونه که این نوع ارزها پیش می‌روند، بسیار کارساز خواهند بود.

دکتر “جیمز کانتون” از موسسه “آینده جهانی” با این صحبت موافق است و گوشزد می‌کند کسانی که تصمیم درست می‌گیرند، تمام جوایز را درو خواهند کرد:

“ما مشروعیت کلاس جدیدی از دارایی که در اقتصاد جهانی سنتی ظاهر شده است را می‌بینیم. من می‌گویم می‌توان انتظار داشت که سرمایه گذاری‌ها میل بیش‌تری به سمت سرمایه گذاری در ارزهای رمزپایه پیدا کنند.”

کانتون به سرمایه گذاران در مورد FUD (ترس، عدم قطعیت، شک) هشدار می‌دهد. او معتقد است همیشه ایده‌هایی در مورد بیت کوین و دیگر ارزهای رمزپایه وجود دارد که آنها را حباب ترکیدنی تصور می‌کنند. همچنین، او نوسان‌های بالا و پایینی که در ارز رمزپایه وجود دارد را بخشی طبیعی از چرخه سرمایه گذاری می‌داند:

“من سرمایه‌گذاری در ارز رمزپایه را مشابه با سرمایه گذاری در سهام‌ها و اوراق بهادار می‌دانم، همه این موارد روندی برای انجام دارند. البته نوسان بیشتری در ارز رمزپایه وجود دارد، اما این بازاری است که ارزش این را داشته باشد مردم با احتیاط، در آن سرمایه گذاری کنند.

ارزهای ملی تا سال 2030 جای خود را به ارزهای رمزپایه می‌دهند؟

درحالی که افرادی نظیر مارک کارنی وانمود می‌کنند که با ارزهای رمزپایه، امنیت به خطر می‌افتد، دیگران کاملاً از توانایی این نوع ارزها در تضعیف بانک‌های مرکزی آگاه شده‌اند.

شورای جهانی طلا هم اکنون بیان کرده است که بیت کوین، بانک‌های مرکزی را نیز به مانند صندوق بین المللی پول، تضعیف کرده است. فری فکر می‌کند این موضوع مهمی است. او برای “مانی” این گونه توضیح می‌دهد:

“مردم گفته‌های کریستین لاگارد (مدیرعامل صندوق بین المللی پول) را دوست دارند که می‌گوید ارزهای رمزپایه می‌توانند جایگزین بانک‌های مرکزی و ارزهای ملی شود. ”

کانتون نیز این احساسات را تایید می‌کند و آینده تجارت را در بلاک چین می‌بیند. او می‌گوید:

“آینده تجارت توسط زنجیره تامین رمزنگاری شکل خواهد گرفت که در آن تنش کم است و بین خریداران و فروشندگان تمام محصولات، تعریف ارزش بیش‌تر هماهنگ است.”

در نهایت باید گفت، دانستن این که ارز رمزپایه در آینده مفید خواهد بود، نیاز به آینده نگری ندارد. آیا شما فکر می‌کنید ارزهای ملی و سنتی در آینده جای خود را به ارز رمزپایه می‌دهند؟ آیا بانک‌های مرکزی باید از این موضوع واهمه داشته باشند؟

برای خرید و فروش و اطلاع از قیمت های لحظه ای انواع ارزهای دیجیتالی می تواید به سایت مطمئن و معتبر ارزجو مراجعه کنید.
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version