سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

کشف یک مرکز بزرگ استخراج بیت‌ کوین در کارخانه‌ای متروکه !

پلیس شهر اورنبورگ روسیه یک مرکز بزرگ غیرقانونی استخراج بیت کوین را کشف کرد. این فارم استخراج در یک کارخانه متروکه قدیمی برپا شده بود. متفکران این پروژه، طی مدت استخراج، برقی به ارزش بیش از ۶۰ میلیون روبل را دزدیده‌اند.

تحقیق در مورد مصرف غیرمعمول برق، پلیس شهر اورنبورگ روسیه را به یکی از بزرگ‌ترین مراکز استخراج کشور کشاند. ماینرهای ناشناخته به طور قانونی فارم خود را در یک کارخانه تعطیل شده راه اندازی کرده بودند و کابل‌های آن را به یک تابلوی برق نزدیک این کارخانه متصل کرده بود.

پلیس چیزی را که دیده بود به صحنه‌ای از «فیلم ماتریکس» توصیف می‌کند. قفسه‌های زیادی از دستگاه‌های استخراج حرفه‌ای و قدرتمند همراه با تجهیزات کامل که نشان می‌‌دهد ماینرها آماتور نبوده‌اند.

این دستگاه‌های ASIC به احتمال زیاد برای استخراج بیت کوین مورد استفاده قرار گرفته‌اند. همچنین برای این دستگاه‌ها سیستم‌های خنک کننده صنعتی تعبیه شده بود.

بعد از اینکه کارکنان سازمان برق محلی، مصرف برق مشکوکی از کارخانه قدیمی مشاهده کردند، این فارم استخراج کشف شد. این کارخانه قبلاً متعلق به دولت بوده و سال‌ها از تعطیلی آن می‌گذرد.کشف یک مرکز بزرگ استخراج بیت‌ کوین در کارخانه‌ای متروکه !

بر اساس برآوردهای اولیه، این تجهیزات استخراج از برقی به ارزش ۶۰ میلیون روبل (بیش از ۱ میلیون دلار) استفاده کرده‌اند. در صورت دستگیری عاملان، احتمالاً حدود ۱۰ سال حبس در انتظار آن‌ها خواهد بود.

به دلیل هزینه برق پایین روسیه،‌ روز به روز به محبوبیت استخراج ارزهای دیجیتال در این کشور افزوده می‌شود.

علی رغم درخواست مقامات این کشور برای جلوگیری از استخراج در گاراژها و آپارتمان‌ها، مردم زیادی در این کشور با استفاده از ریگ‌های کارت گرافیک کوچک سعی در استخراج ارزهای دیجیتال دارند. تاکنون یک گزارش آتش سوزی منزل به دلیل سخت افزارهای استخراج در این کشور گزارش شده است.

روسیه با استخراج ارزهای دیجیتال به صورت عمده فعلاً مخالفتی از خود نشان نداده است. اخیراً یک تاجر روسی قصد خرید دو نیروگاه قدرتمند برای استخراج بیت کوین را دارد. با این حال، فارم بیت کوین اورنبورگ هیچ مجوز سازمانی دریافت نکرده بود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location