سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

گوگل تبلیغات تمام ارزهای رمزپایه و عرضه اولیه سکه (ICO) را از ماه ژوئن ممنوع کرده است

گوگل با تغییر سیاست، یک رویکرد جدید سخت‌گیرانه را برای ممنوعیت تبلیغات مربوط به ارزهای رمزپایه از ماه ژوئن ۲۰۱۸ اتخاذ کرده است. با اخبار ماینینگ کوین از اخبار ارزهای رمزپایه مطلع باشید.

از ماه ژوئن ۲۰۱۸، گوگل سیاست تبلیغات اینترنتی که محتوای آن مرتبط با مسائل مالی است را به عنوان بخشی از سیاست جدید خدمات مالی خود به روزرسانی کرده است.  در این سیاست جدید، محدودیت‌هایی برای تبلیغ برخی از انواع محصولات مالی که ریسک بالایی دارند، دیده می‌شود.

در بخشی از خط مشی محصولات مالی محدود شده گوگل به این صورت آمده است که تبلیغات ارزهای رمز پایه و محتوای مربوط به آن‌ها (شامل عرضه اولیه سکه یا ICO ، مراکز مبادلات ارزهای رمزپایه، کیف پول ارزهای رمزپایه، و مشاوره خرید و فروش از طریق ارزهای رمزپایه) از ماه ژوئن در گوگل ممنوع است.

علاوه بر این، گوگل همچنین می‌گوید وب سایت‌هایی که تبلیغات این شرکت را نمایش می‌دهند نیز دیگر مجاز به میزبانی موارد تبلیغاتی مرتبط با ارزهای رمزپایه نخواهند بود. به عبارت دیگر، گوگل به طور موثر تبلیغات مربوط به ارزهای رمزپایه را در وب سایت خود و همچنین وب سایت‌های شخص ثالث مرتبط با تبلیغات آن‌ها را ممنوع کرده است.

“اسکات اسپنسر”، مدیر تبلیغات گوگل در مصاحبه با “سی‌ان‌بی‌سی” این اقدام را به عنوان اقدامی احتیاطی برای محافظت از مصرف کنندگان توصیف کرده است.

او می‌گوید:

“ما یک گوی طالع بینی نداریم تا بدانیم که آینده به سمت کدام یک از ارزهای رمزپایه حرکت می‌کند، اما ما به اندازه کافی آسیب به مصرف کنندگان یا پتانسیل وارد آمدن این آسیب را شاهد بوده‌ایم و منطقی است که تصمیم بگیریم با احتیاط زیاد با این مسائل مواجه شویم.”

گوگل تبلیغات تمام ارزهای رمزپایه و عرضه اولیه سکه (ICO) را از ماه ژوئن ممنوع کرده است

ممنوعیت گوگل به دنبال یک حرکت مشابه است که توسط فیس بوک انجام شده است. فیس بوک نیز پیش از این و در ماه ژانویه تبلیغات مربوط به ارزهای رمزپایه را ممنوع کرده بود. فیس بوک، سیاست “ممنوعیت اقدامات تبلیغاتی گمراه کننده یا فریبنده” را تصویب کرده است. در این سیاست فیس بوک، شرکت‌هایی که عرضه اولیه سکه یا ارزهای رمزپایه را ارائه می‌دهند، از تبلیغات در فیس بوک محروم خواهند بود.

با این شرایط باید دید که این ممنوعیت‌ها تا چه زمانی پایدار خواهند بود و آیا قدرت ارزهای رمزپایه می‌تواند این دو شرکت بزرگ اینترنتی را به عقب نشینی از موضع خود وادار کند؟

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location