video thumb

جنسیس ماینینگ ممنوع!

سرویس استخراج ابری جنسیس ماینینگ از ادامه فعالیت در ایالت  کارولینای جنوبی ممنوع شد. جنسیس ماینینگ و شریک تجاریش در روز ۹ مارس طی نامه ای از ادامه فعالیت یا راه اندازی دوباره کسب و کارشان ممنوع شد.

در این نامه به اوراق قرضه بودن این قراردادها اشاره شد و فروش آن به افراد این ایالت مورد بررسی قرار گرفت. جنسیس ماینینگ و شریک تجاریش سوییس گلد گلوبال در این نامه نام برده شده بودند.

کمیسیون اوراق قرضه ایالت کارولینای جنوبی تصریح کرد که شرکت سوییس گلد گلوبال به عنوان یک کارگزار برای جنسیس ماینینگ مشغول به فعالیت بوده است در حالی که هیچگونه مجوزی برای خدمات در حیطه اوراق قرضه از این کمیسیون درخواست و یا دریافت نکرده اند.

در قراردادها،خریدارها قدرت پردازشی مشخصی را برای مدت زمان مشخصی کرایه کرده اند به جای آنکه مستقیماً سخت افزار استخراج تهیه کنند و دید کمیسیون اوراق قرضه کارولینای جنوبی این فعالیت را ایجاد نوعی قرارداد سرمایه گذاری می‌داند و این به معنای اوراق قرضه بودن این قرارداد ها تحت قانون کارولینای جنوبی است.

به هر دو شرکت اخطاریه داده شده که حق ادامه فعالیت در این ایالت را ندارند. علاوه بر این بر اساس مدارک ارایه شده این دو شرکت برای همیشه از توزیع اوراق قرضه در این ایالت ممنوع شدند. همچنین این دو شرکت حق دارند که جلسه دادخواهی برای دفاع از فعالیت هایشان از مقامات دولتی در رابطه با محدودیت ایجاد شده  درخواست کنند.

این آخرین ممنوعیت فعالیت اقتصادی در این ایالت در هفته های اخیر است.