سرمایکس
video thumb

سهم ۶۰ درصدی سرمایه گذاری سازمانی در معاملات کوین بیس

سرمایه گذاران سازمانی در حال حاضر ۶۰ درصد از داد و ستد شرکت کوین بیس (Coinbase) را در بر می ‌گیرد.

ارزجو: برایان آرمسترانگ (Brian Armstrong) مؤسس و مدیر عامل کوین بیس اعلام کرده است که بیشتر خریداران و فروشندگان در کوین بیس پرو (coinbase pro) در حال حاضر سرمایه گذاران سازمانی هستند.

آرمسترانگ در صحبت با فرد ویلسون (Fred Wilson) مؤسس یونیون اسکوئر ونچرز (Union square ventures) و یکی از سرمایه گذاران کوین بیس گفت:

«۹۰٪ از پولی که در دنیا وجود دارد به سازمان ها تعلق دارد، که مربوط به خرده‌فروشی نیست. بنابراین ما شروع به مذاکره با این مشتریان بالقوه کردیم.»

آرمسترانگ می گوید که آنها احتیاج به نیازمندی های خاصی مانند یک متولی قابل اعتماد داشتند که در آن زمان موجود نبود.

او مشخص نکرد که در مورد کدام دوره زمانی صحبت می کند ولی احتمالاً در اواخر ۲۰۱۷ یا اوایل ۲۰۱۸ باید باشد، هنگامی که کوین بیس اعلام کرد هدف آنها خدمت رسانی به سرمایه گذاران سازمانی می باشد.

آرمسترانگ همچنین اضافه کرد: «همانطور که به کارمان ادامه می‌ دادیم، سازمان ها تبدیل به قسمت بزرگ و بزرگ‌ تری از شغل ما شدند. شروع به اضافه کردن امکاناتی مانند تجارت فرابورس (OTC) از طریق کوین بیس کردیم که در آن قراردادهای تجاری بزرگی به وقوع می پیوندد. سازمان ها ۶۰ درصد حجم دادوستد کوین بیس پرو را در بر می گیرند. بنابراین آنها بخش اصلی مشتریان ما را تشکیل می دهند و ما به سرمایه گذاری در این بخش اهمیت زیادی می دهیم.

تعدادی از شرکت‌ های قدیمی‌تر هم در حال وارد شدن به این بازار هستند مانند فیدلیتی (Fidelity) که شروع به انجام معاملات بیت کوینی برای مشتریان سازمانی خود کرده‌اند.

و همچنین باکت (Bakkt) که تصمیم دارد در ماه جولای راه اندازی شود. هدف آنها دادن خدمات به سرمایه گذاران سازمانی برای خرید و فروش بیت کوین زیر نظر حوزه قضایی کمیسیون معاملاتی آتی کالا (CFTC) می باشد. به علاوه به نظر می رسد که آنها می‌توانند پرداخت توسط بیت کوین را در فروشگاه هایی مانند استار باکس (Starbucks) تسهیل نمایند.

و همچنین صندوق‌های قابل معامله در بورس (ETF) که هنوز هم در بخش قانون‌ گذاری مانده اند، ولی در حال حاضر پس از اضافه شدن چند عضو عالی‌ رتبه جدید، نمی توان پیش بینی کرد که رای گیری به چه صورت پیش می ‌رود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version