سرمایکس
video thumb

SmartCash ، آینده و تمایز آن با دیگر ارزهای دیجیتال

SmartCash یک ارز دیجیتال بلاک چینی بوده که بر پایه سیستم مدیریت مالی غیر متمرکز استوار است. این شرکت تولید‌‌کننده ارزهای دیجیتال به نام Smart به دنبال توسعه حیطه کاری و دربرگیری خود به سطح جهانی بوده و به کاربران خود این امکان را می‌دهد تا تبادلات مالی خود را به صورت روزانه و بسیار آسان انجام دهند.
اما چه چیزی SmartCash را از میان حدود ۱۵۰۰ ارز دیجیتال دیگر متمایز می‌سازد؟ به گفته «مارک هاکارینن»، تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال و بلاک چین، سه نکته مهم منجر به ایجاد این تمایز شده است: نخست اینکه ارز دیجیتال اسمارت، از یک تیم مستقل تشکیل شده که درآمد خود آنها از طریق پاداش های ارزی (جهت ماینرینگ تراکنش‌‌ها) تامین می شود.

این موضوع به اسمارت کمک می‌کند تا همواره در مسیر پیشرفت و ترقی قرار گیرد. دوم اینکه سیستم SmartCash یک مجموعه ارز‌‌‌‌محور بوده که به همین منظور از یک پروژه خزانه داری به نام Smart Hive بهره می برد. این موضوع به هر یک از کاربران اجازه می دهد تا با ارائه پروژه طراحی شده خود به تیم اسمارت، بابت طراحی آن هزینه دریافت کنند (توسعه دهندگان بلاک چینی). نهایتا تمرکز بر روی ابداعات جدید در خارج از سیستم بلاک چینی به اسمارت کمک می کند تا فاصله خود با سیستم ارزهای فیزیکی را پر کند.

بلاک چین

روی هم رفته، وجود این سه مورد در کنار پایین بودن هزینه‌‌ها استفاده از خدمات یاد شده به همراه وجود یک شبکه هوشمند غیر متمرکز از نود‌‌ها در سیستم اسمارت به نام SmartNode هموار کننده راه برای الحاق کاربرانی از سرتاسر جهان به سیستم مالی بلاک چینی این ارز دیجیتال به حساب می‌‌آیند.

بسیاری از پروژه‌‌ها تنها دارای یک «وایت پیپر» هستند و بس. اما بسیاری از این پروژه ها در حال حاضر بر روی شبکه SmartCash هستند و این موضوع در شرایطی رخ داده که تنها یک سال از عمر این ارز دیجیتال می گذرد.
در خصوص برنامه های آینده SmartCash برای آینده و اینکه انتظار می رود چه برنامه‌‌هایی توسط این شرکت ارز دیجیتال نو‌‌آور در آینده نزدیک به بازار بیاید باید گفت بسیاری از برنامه‌ها و طرح‌‌‌ها در سیستم این ارز دیجیتال وجود دارند که شاید حتی در نقشه راه این شرکت نیز دیده نشده باشند.

به عنوان مثال یکی از برنامه‌‌های این شرکت طراحی نوعی نود جدید برای راه اندازی سیستم پرداخت دیجیتالی SmartPay و همچنین سیستم ElectrumSmart است. ازآنجا‌‌که راه اندازی این سیستم‌‌ها مشمول صرف هزینه و وقت زیاد می شود، ممکن است برای انجام تراکنش‌‌های دیجیتال خود مجبور به پرداخت مبلغی جزئی برای انجام عملیات تراکنش جهت پرداخت دستمزد ماینرهای این شبکه ارزی شوید.

یکی دیگر از طرح های بزرگ SmartCash، افزودن الزام مشارکت در SmartRewards در هر چرخه، مانند رای دادن (بله / خیر / عدم حضور) در پروژه‌ها است. در حقیقت تیم اسمارت در طراحی نسل بعدی پلتفرم این ارز دیجیتال، کلیه کاربران را ملزم به شرکت در فرآیند رای گیری کرده و چنین موضوعی منجر به افزایش مشارکت همگانی کاربران در فرآیند رای گیری و تصمیم‌‌‌سازی شرکت SmartCash خواهد شد.

بلاک چین ارزهای دیجیتال بیت کوین SmartCash

مسئولین این شرکت همچنین با بیان اینکه همواره به دنبال افزایش حداکثری میزان غیر‌‌متمرکز سازی استفاده از این ارز دیجیتال هستند، قرار است تعداد تیم های تحقیقاتی خود برای رسیدن به این مهم را در آینده افزایش دهند.

لازم به ذکر است هاکمارینن در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است در آینده ای نه چندان دور شاهد ورود گسترده ارزهای دیجیتال به بازار و ربودن گوی رقابت از ارزهای عادی باشیم یا خیر، گفت: من فکر می کنم تمایز میان ارز فیات و دیجیتال واضح تر خواهد شد. اما من فکر می کنم ارزهای فیات با توجه به پشتوانه دولتی خود همواره وجود خواهند داشت. اما شکل های مختلفی از ارزهای دیجیتال نیز رشد خواهد داشت و محبوب تر خواهند شد.

وی همچنین افزود: نهایتا من فکر می کنم تمامی تراکنش‌‌های مالی در آخر مجبور به استفاده از تکنولوژی ارزهای دیجیتال خواهند شد. من مطمئن هستم در آینده نزدیک از هر ده ATM نصب شده در خیابان ها ، تمامی آنها ارزهای دیجیتال را برای انجام مبادلات مالی با ارز عادی را خواهند پذیرفت که حتما یکی از این ارزها نیز SmartCash خواهد بود. من فکر می کنم که ما در مراحل اولیه ظهور یک تکنولوژی بسیار مهم قرار داریم که کاربردهای بیشتری از جمله Swap اتمی نیز در آینده خواهد داشت.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version