سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

تقاطع مرگ بیت کوین نزدیک است؛ آیا سقوط ارزش ادامه می یابد؟

بسیاری از افرادی که روی بزرگترین ارز دیجیتالی جهان، بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند اکنون بیش از هر زمان دیگری، نشانه هایی از سقوط آن را مشاهده می کنند و بر اساس جدید ترین تحلیل ها به نظر می رسد مرگ بیت کوین نزدیک است.

«تقاطع مرگ» در آمارهای مالی زمانی اتفاق می افتد که متوسط ارزش در دوره زمانی کوتاه مدت از متوسط ارزش در دوره طولانی مدت کمتر شود. به این ترتیب شکلی متقاطع و شبیه به X در نمودار مقایسه ارزش در دو دوره مورد بحث اتفاق می افتد. البته باید گفته که این اتفاق آینده موضوع مورد بررسی را به طور دقیق پیش بینی نمی کند ولی روند آینده را نشان می دهد و خبر از این موضوع دارد که احتمالاً سقوط ارزش نزدیک است.

بررسی های اخیر روی بیت کوین خبر از این موضوع دارند که در ۹ ماه گذشته، میانگین ارزش های این پول دیجیتالی در دوره ۵۰ روزه، به نزدیکی میانگین ارزش آن در دوره ۲۰۰ روزه نزدیک شده. در صورتی که میزان دوره اول از دوره دوم کمتر شود و به عبارتی این دو خط میانگین یکدیگر را قطع کنند، می توان آن را به منزله تقاطع مرگ و زنگ خطری برای سرمایه گذاران تلقی کرد.

نمودار مقایسه تغییرات ۵۰ روزه و نیز ۲۰۰ روزه ارزش بیت کوین.

چند روز پیش نیز تحلیلگران موسسه خدمات سرمایه گذاری گلدمن ساکس اعلام کرده بودند که در آینده نزدیک بسیاری از سرمایه گذارن بیت کوین به فروشنده بدل خواهند شد. به این ترتیب به نظر می رسد پیش بینی موسسه یاد شده به واقعیت نزدیک تر شده است.

البته پیش از اینکه تمام بیت کوین های خود را بفروشید، به یاد داشته باشید که بسیاری از سرمایه گذاران ارزهای دیجیتالی، چندان هم توجهی به تحلیل های فنی این چنینی ندارند و پس از افزایش قابل توجه ارزش بیت کوین به نزدیک ۲۰ هزار دلار در دسامبر سال ۲۰۱۷، اشتیاق بسیاری از آنها به خرید پول های دیجیتالی افزایش یافته است.

بر اساس تحلیل ها به نظر می رسد، سرمایه گذاران باید به نوسان قیمت بیت کوین

در حال حاضر هر واحد بیت کوین با قیمت ۸۲۰۳ دلار مبادله می شود.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location