سرمایکس
video thumb

توکن بیت تورنت با ۲۹ درصد افزایش قیمت، به ۳۰ ارز دیجیتال برتر، نزدیک می‌شود

جاستین سان (Justin Sun) مدیر عامل ترون (Tron) و بیت تورنت (BitTorrent) با لحنی محکم اظهار کرد که توکن بیت تورنت (BitTorrent token) به جمع ۳۰ ارز برتر دیجیتال وارد می شود و توکن ترون (TRX) به ۱۰ ارز برتر تا ماه ژوئن می‌رسد و در حال حاضر در همان جهت در حرکت است.

ارزجو: این ارز دیجیتال، در آخرین هفته توانست ۲۶/۷۶ درصد افزایش قیمت در عرض ۲۴ ساعت را تجربه کند. این افزایش قیمت، این ارز دیجیتال را در میان چهل ارز برتر از لحاظ بازار سرمایه قرار داده و در جایگاه ۳۹ بزرگ ‌ترین ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. این به آن معناست که بیت تورنت توانسته با یک قدم به میان صد ارز برتر دیجیتال وارد شود.

ضمنا با وجود توییت جاستین سان در مورد راه اندازی بیت تورنت بر روی شبکه ترون که در فصل دوم امسال اتفاق خواهد افتاد، ما انتظار داریم اتفاقات بزرگی برای درجه و جایگاه این ارز دیجیتال رخ دهد. پیشگویی که سان در مورد بیت تورنت انجام داده است، همانند زمانی است که برای توکن ترون پیشگویی کرد و گفت که توکن ترون (TRX) به میان ۳۰ ارز برتر و بیت تورنت (BTT) به میان ۱۰ ارز برتر دیجیتال وارد خواهند شد.

در حالی که فصل دوم سال ۲۰۱۹ در حال پایان یافتن است جالب است که ببینیم آیا قیمت توکن بیت تورنت می تواند آن را به میانه ۳۰ ارز دیجیتال برتر از لحاظ بازار سرمایه سوق دهد.

باید این نکته را مدنظر قرار دهیم که سال گذشته پس از آن که بنیاد ترون اعلام کرد که ایر دراپ بیت تورنت برای دارندگان TRX در فوریه و مه می ‌باشد، بیت تورنت خرید. در تاریخ های ذکر شده، این شرکت اعلام کرد که چهارمین ایر دراپ بیت تورنت تکمیل شده است. وقتی که سناریوی کنونی را با تلاش‌ های سان مورد بررسی قرار می دهید، به نظر می رسد که موسس ترون برای توکن TRX و بیت تورنت نقشه های بزرگی در سر دارد.

 

بررسی قیمت توکن بیت تورنت – پیش بینی قیمت توکن بیت تورنت

بازار تمام ارزهای دیجیتال در چند روز گذشته به صورت صعودی پیش رفته است. ولی در روزهای گذشته قیمت بیت کوین حدوداً هزار دلار از بالاترین قیمتی که به آن رسید افت کرد. این مسئله بر روی قیمت ده ارز دیجیتال برتر دیگر نیز تاثیر گذاشت. ارزهای دیجیتال مانند ریپل (XRP)، لایت کوین (Litecoinبیت کوین کش (BCH)، کاردانو (Cardano) و اتریوم (ETH) از جمله ارز هایی بودند که در جدول صرافی بیتس مپ (Bitsmap) در دو روز گذشته دچار تغییرات قیمت شدند.

حالا توکن بیت تورنت ارز دیجیتالی که در حال حاضر خارج از ۳۰ ارز دیجیتال برتر قرار گرفته است در حال افزایش قیمت می باشد. سکه TRX به نظر می رسد راه خود را پیدا کرده و عملکرد خوبی دارد.

با این وجود بیت تورنت از لحاظ قیمت وارد لیست چهل ارز دیجیتال برتر شده و در حال حاضر مقام سی و نهم با حجم میانگین نقل و انتقال ۲۲۳۴۷۱۲۵۳ دلار را در اختیار دارد. این حجم در ۲۴ ساعت گذشته ۲۹/۷۸ درصد افزایش پیدا کرده است. بر اساس گزارش کوین مارکت کپ (coinmarketcap) قیمت بیت تورنت ۰/۰۰۱۰۷۶ دلار ثابت می باشد.

در حالی که قیمت بیت تورنت توانسته آن را از لیست ۵۰ سکه برتر به چهل سکه برتر برساند، سکه TRX هنوز در حال تلاش برای وارد شدن به بازار سرمایه ۱۰ ارز برتر می باشد. در زمان انتشار این مقاله قیمت ترون و بازار سرمایه آن در شماره ۱۱ با حجم خرید و فروش ۱۸۱۱۰۱۰۸۵۰ دلار می ‌باشد. با این حال باید بگوییم قیمت Tron فقط ۳/۵۸ درصد در ۲۴ ساعت گذشته افزایش داشته است.

 

اخبار توکن بیت تورنت- چهارمین ایر دراپ بیت تورنت

تیم سان به تازگی چهارمین ایر دراپ بیت تورنت را کامل کرده است. ایر دراپ ها در هر ماه تا فوریه ۲۰۲۵ برنامه ریزی شده اند که مقادیر آن، بر اساس جدول سالیانه افزایش پیدا می‌کند.

اگر توکن بیت تورنت بتواند به لیست ۳۰ ارز برتر راه پیدا کند، بازار سرمایه آن احتمالا به بیش از ۳۰۰ میلیون دلار افزایش خواهد یافت. اگر رقابت ارزهای دیجیتال همینطور گرم تر شود، قرار گرفتن در میان ۳۰ ارز برتر، اعتبار زیادی به همراه خواهد آورد و این به معنای افزایش قیمت توکن بیت تورنت می باشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version