video thumb

تغییرات نرخ برق مصرفی برای استخراج گران در نیویورک

در اعلامیه ای که از طرف کمیسیون خدمات عمومی نیویورک در روز پنج شنبه منتشر شد، آقای John B. Rhodes، رئیس هیئت مدیره خدمات دولتی نیویورک، اعلام کرد که شهرداری نیویورک مجاز است که از ماه مارس، هزینه انرژی مصرفی شرکت های ماینینگ (استخراج کننده) را افزایش دهد.

گزیده ای از بیانیه کمیسیون خدمات عمومی نیویورک در خصوص افزایش بهای انرژی برای استخراج گران

“این کمیسیون به مقامات برق شهری اجازه می دهد تا برای مشتریانی که مصرف بسیار بالا تری از میانگین مصرف مشتریان عادی دارند، هزینه بسیار بیشتری محاسبه نمایند.

این قانون شامل کسانی می شود که مقدار پیک مصرف آن ها بیشتر از ۳۰۰ کیلووات بوده و تراکم باری بیشتر از ۲۵۰ کیلووات ساعت در فوت مکعب، در سال داشته باشند.

مقداری که بسیار بیشتر از میانگین مصرف مشتریان عادی است. به بیان دیگر، مشتریانی که شامل قانون مساعدت توسعه اقتصادی نمی شوند.”

این تصمیم در نتیجه دادخواستی است که توسط وزارت نیروی شهر نیویورک (NYMPA)، متشکل از ۳۶ مقام مسئول مطرح شده است. نگرانی این مقامات از این جهت است که به نظر آن ها، شرکت ها و کسب و کار های ماینینگ، مصرف انرژی منطقه را به شدت افزایش داده اند ولی در عوض به اندازه ای که باید و شاید، به ارزش اقتصادی منطقه اضافه نکرده اند.

به گزارش ارزجو، بر طبق این بیانیه، NYMPA اعلام کرده است که برخی از این شرکت های استخراج کننده، به تنهایی ۳۳ درصد از برق این ناحیه را مصرف می کنند و این در حالی است که نه اشتغال زایی خاصی برای منطقه انجام داده اند و نه در گردش اقتصادی آن سهیم هستند.

استخراج رمزارز و مصرف انرژی

استخراج رمزارز ها پروسه ای بسیار پر مصرف است که نیازمند صرف انرژی بسیار زیادی می باشد. در این پروسه علاوه بر تولید توکن های جدید، صحت تراکنش های مختلف بررسی شده و در صورت تایید، به طور عمومی در بلاکچین ذخیره می شود. این فرآیند معمولا توسط سخت افزار ها و چیپ های مخصوص و با مصرف انرژی بسیار زیاد انجام می شود.

این تصمیم دقیقا زمانی گرفته شد که بحث های بسیار داغی درباره سرنوشت شرکت های استخراج

شهر پلاتس بورگ که تحت پوشش NYMPA قرار دارد، به دلیل نگرانی هایی در مصرف بیش از حد برق، بر سر یک تصمیم گیری بزرگ قرار دارد. تصمیم گیری ای که می تواند منجر به تعطیلی شرکت های تازه وارد در زمینه استخراج بیت کوین در ۱۸ ماه آینده شود.