سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

و بالاخره، رویداد عرضه عمومی توکن Biotron مشخص شد

پروژه بیوترون (Biotron) در راستای ایجاد سرمایه گذاری جمعی برای پلت فرم تحلیلی داده های شخصی خود، رویداد توکن ابتدایی عمومی و توکن انحصاری BTRN را راه اندازی کرده است. توکن کاربردی BTRN  به منظور تسهیل امر پرداخت در زمینه داده ها میان تولید کنندگان آن (کاربران Biotron) و مشتریان محصولات تحلیلی بیوترون (Biotron)، مورد استفاده قرار می گیرد. بیوترون (Biotron) در روز سه شنبه رویداد توکن ابتدایی خصوصی آنان را در حالی که به ۵۲۰۰ ETH افزایش یافته بود، متوقف کرد.

 درباره بیوترون (Biotron)

 بیوترون یک پلت فرم تحلیلی داده های با شفافیت کامل است. این پلت فرم قدرت کنترل این که چه داده هایی جمع آوری و در چه راه هایی استفاده شوند را به کاربران می دهد. Biotron همچنین با ارائه پایگاه های داده و محصولات داده ای با کیفیت بی نظیر به مشتریان بینشی ارزشمند برای کسب و کارشان ارائه می دهد. نقطه نظر این پلت فرم در واقع از بین بردن انبار های داده هایی است که توسط غول های فناوری ساخته شده اند و بدین ترتیب نوآوری در صنایع مختلف به وجود خواهد آمد.

 Pavol Magic ، مدیرعامل Biotron.io:

سازمان هایی مانند Cambridge Analytica هیچ گاه نباید شانس آن را که از اطلاعات مردم بدون رضایت آنان استفاده کنند،  به دست بیاورند. Biotron

جزییات رویداد عرضه BTRN و نحوه شرکت در آن

رویداد عمومی سرمایه گذاری جمعی بیوترون در ۹ دوره برگزار خواهد شد و در ساعت ۱۵:۰۰ (به وقت ساعت هماهنگ جهانی) پنجم آوریل ۲۰۱۸ به پایان می رسد. ارزش ابتدایی یک BTRN معادل ۰٫۱۰ € می باشد. هر دوره ۲۴ ساعته رویداد توکن ابتدایی نمایانگر یک دوره است. ارزش BTRN در هر دوره ۰٫۰۱€ افزایش خواهد یافت. بدین ترتیب در دوره پایانی نهم، هر BTRN معادل ۰٫۱۸ € خواهد بود.

شرکت کنندگان در رویداد توکن تنها مجاز به استفاده از بیت کوین(BTC)، اتریوم(ETH) و لایت کوین(LTC)  خواهند بود. در طول این رویداد، توکن های BTRN همانند توکن های رمزنگاری شده ERC-20 بر روی پروتوکل* اتریوم، ساخته خواهند شد. BTRN انحصاری جایگزین ERC-20 بر پایه BTRN شده و توزیع توکن ها نیز از نهم آوریل آغاز خواهد شد.

علاقمندان برای شرکت در این رویداد می بایست مراحل نام نویسی را در ite.biotron.io طی کرده و نیز مراحل KYC (شناخت مشتری خود) و AML (ضد پول شویی) را گذرانده تا مورد قبول Biotron واقع شوند. راهنمای گام به گام مراحل شرکت، در این لینک قابل مشاهده خواهد بود.

*نرخ واقعی تبادل ETH-EUR برای هر دوره بسته به نرخ صرافی Euro خواهد بود. این میزان برای یک روز(۲۴ ساعت) متغیر بوده و به صورت روزانه اعلام می گردد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location