سرمایکس
video thumb

بازگشت دوباره بیت کوین به کانال ۷ هزار دلار

بیت کوین دوباره به قیمت زیر هشت هزار دلار برگشت و دیگر آلت کوین ها کاهش قیمت ملایمی را تجربه می کنند.

ارزجو: اکثر ۲۰ ارز دیجیتال برتر، کاهش قیمت ملایم را امروز تجربه کرده اند و بیت کوین (Bitcoin) دوباره به قیمت زیر هشت هزار دلار برگشت.

ارزیابی بازار توسط کوین ۳۶۰ (Coin360)

 

امروز بیت کوین به میزان یک درصد قیمت خود را از دست داد و به قیمت ۷۹۹۰ دلار به گزارش کوین مارکت کپ (coinmarketcap) رسید. با بررسی جدول هفتگی می بینیم که این سکه هیچ ‌گونه تغییر سرمایه خالص را تجربه نکرده است.

جدول هفت روزه قیمت بیت کوین

 

اتر (ETH) جایگاه خود را به عنوان بزرگ ‌ترین آلت کوین (altcoin) که دارای بیشترین سرمایه می باشد حفظ کرده و در حال حاضر سرمایه معادل ۲۶/۵ میلیارد دلار در اختیار دارد. دومین آلت کوین، ریپل (XRP) با سرمایه بازار ۱۶/۲ میلیارد دلار می باشد.

اطلاعات ارائه شده توسط کوین مارکت کپ نشان می‌دهد که اتر حدوداً به میزان نیم درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش قیمت داشته است. اتر در هنگام نوشتن این گزارش با قیمتی حدود ۲۵۰ دلار خرید و فروش می شود. در این هفته این سکه حدوداً ۲ درصد کاهش قیمت داشته است.

جدول قیمت ۷ روزه اتر

 

سکه ایکس آر پی XRP ریپل حدوداً یک درصد کاهش قیمت در ۲۴ ساعت گذشته داشته و در حال حاضر با قیمت ۰/۳۸۴ خرید و فروش می شود. در طول هفته این سکه بیش از ۵ درصد کاهش قیمت را تجربه کرده است.

جدول قیمت ۷ روزه ریپل

 

در میان ۲۰ ارز برتر دیجیتال ، تغییرات قیمت بیت کوین اس ‌وی (Bitcoin SV) از بقیه قابل توجه تر بوده که به میزان ۱۷ درصد افت قیمت را تجربه کرده است.

در اوایل این هفته در خبرها آمده بود که کرگ رایت (Craig wright) یکی از حامیان بیت کوین اس وی سعی کرد با معرفی کردن خود به عنوان ساتوشی ناکاموتو ، حق کپی رایت بیت کوین را به نام خود ثبت کند.

در حال حاضر سرمایه بازار تمام ارزهای دیجیتال ۲۴۹/۱ میلیارد دلار یعنی در همان حدود هفته گذشته می باشد.

جدول هفت روزه کل سرمایه بازار

 

همانطور که کوین تلگراف امروز گزارش داده است ، به نظر می رسد که بیت کوین کش (BCH) پس از هارد فورک آن در ۱۵ می، به دو بلوک تقسیم شود که نتیجه آن دو برابر شدن هزینه بیت کوین کش به میزان ۳۳۹۲ واحد یا ۱/۳۵ میلیون دلار شده است.

 

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version