سرمایکس
video thumb

فروش یک ماشین مسابقه‌ای مجازی در بازی‌های مبتنی بر بلاک چین به قیمت بیش از ۱۱۰٫۰۰۰ دلار!

طبق اطلاعات موجود در وب سایت game، یک کاربر ناشناخته، یک ماشین مسابقه ای مجازی را برای بازی بعدی F1 Delta Time که مبتنی بر بلاک چین می باشد، به مبلغ ۴۱۵٫۹ اتر (ETH) یا معادل ۱۱۰٫۶۰۰ دلار (در زمان فروش) خریداری کرده است.

این ماشین مسابقه مجازی که “۱-۱-۱” نام دارد، اولین مدلی است که عرضه شده و همچنین مدلی است که قول داده شده نمونه‌ی دیگری از آن عرضه نشود. Animoca Brands، شرکت پشتیبان سایت game، این نسخه را به مدت ۴ روز برای فروش به عرضه گذاشت و پس از دریافت ۳۱ پیشنهاد، آن را به کاربری با عنوان ۰۹E282، فروخت.

در اواخر ماه مارس، Animoca Brands با فرمول ۱ مشارکت کرد که در آن، بازیکنان به جمع آوری ماشین های مسابقه‌ای مجازی فرمول ۱ در برابر یکدیگر می پرداختند. با توجه به وب سایت رسمی game، از مزایای رقابتی در بازی می توان به داشتن ماشین هایی خاص اشاره کرد، این سایت عنوان کرد:

سایت game، مرکزی برای جمع آوری و معاملات ماشین های منحصر به فرد است که راننده ها و اجزا و قطعات به عنوان توکن های غیر قابل تعویضی که بر مبنای استاندارد ERC-721 می باشند در آن وجود دارند. توکن ها در مقادیر محدودی تولید می شوند که بر اساس کمیاب بودنشان تعیین می شوند و با کمیاب ترین توکن ها، شگفت انگیزترین ویژگی های سرعتی پردازش می شوند.

کلکسیون ارزهای دیجیتال، یک نوآوری نسبتا جدید در شرکت هایی است که از فناوری بلاک چین برای پیگیری و تائید کلکسیون های مجازی استفاده می کنند.

در اواخر سال ۲۰۱۷، بازی محبوب CthertoKitties که مبتنی بر اتریوم می باشد، بیش از ۱۲ میلیارد دلار از کلکسیون های خود را به فروش رساند که گران ترین مورد آن بیش از ۱۲۰٫۰۰۰ دلار قیمت داشت.

ذخیره‌ی کلی Cryptokitties نیز درست مانند بیت کوین ثابت می باشد، به این معنی که وجود امنیت به نگهداری ارزش آن کمک می کند؛ با این حال، بر خلاف بیت کوین، kittie ها، نمونه ای از NFT ها هستند که به عنوان دارایی های غیرهمگن و ناپایدار به شمار می روند.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version