سرمایکس
video thumb

همکاری پلتفرم Cred با صرافی ارز دیجیتال بایننس

در جریان یک همکاری جدید پلتفرم کرد (Cred) برای ارسال توکن با صرافی بایننس به همکاری می‌پردازد

ارزجو: طبق گزارش هایی که در تاریخ ۲۹ می منتشر شده است، بایننس (Binance) صرافی ارز دیجیتالی است که با پلتفرم کِرِد برای ارائه خدماتش در اکوسیستم بایننس همکاری می کند.

تد لین (Ted Lin) از مسئولین ارشد صرافی بایننس گفت که این صرافی، بلاک چین خود را در اختیار Cred گذاشته است و بر انجام سریع، امن و کامل تراکنش‌ها و ارتباطات کاربران Cred نظارت می کند.

سهامداران توکن ال بی ای (LBA) در صورتی که توکن های خود را در مدت معین نگهداری کرده و مورد انتقال و خرید و فروش قرار ندهند، می‌توانند سود بیشتری به دست آورند.

پلتفرم Cred در کالیفرنیا قرار دارد و یکی از اعضای پروتکل جهانی آلیانس (Alliance) که مجموعه شرکت های بلاک چین و اعضای دیجیتال است، می باشد. کرد به وسیله بزرگان این صنعت مانند بایننس لبز (binance Labs)، آرینگتون ایکس آر پی کپیتال (arrington xrp capital)، بلک‌ تاور (black tower) و اف ‌بی ‌جی ‌کپیتال (FBG capital) حمایت می شود.

در اکتبر گذشته شرکت بزرگ پرایس ‌واتر هاوس ‌کوپر (PricewaterhouseCoopers) با همکاری Cred توانست با تخصص تکنولوژیک، استیبل کوین خود را به بازار عرضه نماید. این شرکت خدمات حرفه ای سپس اعلام کرد که این همکاری جدید، می‌تواند بازار ارزهای دیجیتال با پشتیبانی دلار آمریکا را با افزایش اعتماد سرمایه گذاران، رونق بیشتری بخشد.

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location
version