سرمایکس
sarmayex Coin icon

بازار معامله حرفه ای

سرمایکس راه اندازی شد

sarmayex Coin icon
شروع معامله sarmayex Arrow icon
video thumb

انواع کیف پول های ارز دیجیتالی استلار (Stellar)

مردم در مورد چگونگی ذخیره سازی لومن (XLM) های خود در فضایی با امنیت بالا، نگران هستند. سپرده گذاری لومن ها در صرافی های آنلاین خطرناک است زیرا سکه های شما وابسته به اعتماد دیگران است.
تنها راه نگهداری امن لومن ها، داشتن دسترسی به کلید خصوصی آدرسی است که لومن ها در آن ذخیره می شوند. بنابر این باید از کیف پول استلار
به یاد داشته باشید اگر کلید خصوصی را فراموش کنید، تمام لومن های خود را از دست می دهید؛ بنابراین مطمئن شوید حداقل یک نسخه پشتیبان از کلید خصوصی خود تهیه کرده اید.

کیف پول نرم افزاری :

 کیف پول دسکتاپ استلار (کیف پول رسمی)

این نرم افزار کلاینت رسمی استلار و کاملا متن باز است. در این کیف پول می‌توانید لومن های خود را ذخیره، ارسال و یا دریافت کنید. این کیف پول بر روی سیستم عامل های ویندوز، مک و لینکوس قابل اجراست. کلیدهای خصوصی و تمام محتویات کیف پول در دسکتاپ

دانلود کیف پول دسکتاپ استلار

 کیف پول چند منظوره Stargazer

این کیف پول برای سیستم عامل های اندروید،‌ ویندوز و مک قابل استفاده است. رابط کاربری ساده و متن باز بودن از قابلیت های این نرم افزار است.

دانلود کیف پول چند منظوره Stargazer

کیف پول موبایل:

 کیف پول موبایل Centaurus

این کیف پول مخصوص سیستم عامل های ios و اندروید طراحی و امنیت آن توسط شرکت استلار تاییده شده است.

دانلود کیف پول موبایل Centaurus

کیف پول Lobstr

لوبستر کیف پول استلار است. Lobstr به عنوان یک کیف پول تحت وب در دسترس است و همچنین دارای اپلیکیشن برای پلتفرم های Android و iOS است. Lobstr یک راه هوشمند و امن برای ارسال و دریافت لومن (XLM) است. Lobstr در میان کاربران استلار بعلّت کارمزد پایین تراکنش ها و رابط کاربری جذاب آن، کیف پول پرطرفداری محسوب می شود.

دانلود کیف پول Lobstr

کیف پول تلگرامی PapayaBot

این کیف پول ربات تلگرامی است. این کیف پول علاوه بر لومن،‌از بیت کوین و لایت کوین هم پشتیبانی می‌کند. امنیت آن روی پلتفرم تلگرام تضمین شده است و هر کجا که تلگرام نصب باشد می ‌توان از آن استفاده کرد.

ورود به کیف پول تلگرامی PapayaBot

کیف پول سخت افزاری:

۵٫ لِجِر نانو (Ledger Nano)

این کیف پول امن ترین کیف پول استلار است. کیف پول لجر نانو، کیف پولی سخت‌افزاری

چند کیف پول تحت وب دیگر هم برای این ارز وجود دارد که به دلیل ریسک بالای کیف پول های تحت وب،‌به معرفی آن ها نپرداختیم.

کیف پول تحت وب:

کیف پول Stronghold

Stronghold یک صرافی غیرمتمرکز در شبکه استلار است. این پلتفرم توانایی مبادله اکثر ارزهای رمزنگاری شده را فراهم می کند. در حال حاضر Bitcoin ،Ethereum و Stellar پشتیبانی می شوند. تیم توسعه دهنده این کیف پول در آینده نزدیک خبر از پشتیبانی ارزهای دیجیتالی بیشتری را داده است.

Stronghold یک سرویس کیف پول مدیریت شده است؛ یعنی شما با استفاده از نام کاربری/رمز عبور، نه کلید مخفی، به حساب Stellar خود دسترسی پیدا می کنید. کارمزد سپرده گذاری در این صرافی ۰٪ است. اما برداشت (Withdraw) شامل کارمزد حدوداً ۱٫۴۹% جهت واریز به حساب های غیر از Stronghold است.

ورود به کیف پول Stronghold

کیف پول Astral

Astral یک کیف پول مبتنی بر وب برای Stellar است که با استفاده از احراز هویت دو عاملی، مجوز دسترسی به کاربران خود می دهد. هدف تیم توسعه این کیف پول، بهبود امنیت از طریق ذخیره سازی غیر متمرکز دارایی های شما است.

ورود به کیف پول Astral

کیف پول Stellarport

Stellarport یک کیف پول استلار تحت وب است. از Stellarport جهت تجارت بصورت آنلاین، نظارت بر حساب ها و پرداخت ها استفاده می شود. این کیف پول همچنین دارای قابلیت های پیشرفته مانند پشتیبانی از کیف پول های سخت افزاری می باشد.

ورود به کیف پول Stellarport

کیف پول SAZA

با SAZA می توانید حساب ها و دارایی های متعدد خود را به آسانی مدیریت نمایید. SAZA یک کیف پول استلار تحت وب است که دسترسی امن به لومن های شما را امکان پذیر می سازد. همچنین از طریق آن می توانید استلار و دیگر ارزهای دیجیتالی پرطرفدار را انتقال دهید. این کیف پول از سوی سایت رسمی بنیاد استلار معرفی شده است.

ورود به کیف پول SAZA

  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media
  • sarmayex social media

خرید حضوری

sarmayex pin location